jos lapselta poistetaan hammas..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
niin tarviiko sen mennä sen jälkeen vielä loppu päiväksi kouluun?

Likalla on huomenna 12:30 hammaslääkäri jossa poistetaan ylhäältä maitohammas joka ei oo itse irronnut (rautahammas kasvanut siihen taakse)

koulu päättyisi huomenna klo 14

Likka on siis 7lk, ja se ensinnäkin pelkää hampaan poistoa, ja sit sitä ei kamalasti innosta mennä sinne kouluun ku tietää et siitä ikenestä kuitenkin vuotaa verta hampaanpoiston jälkeen.

Mun tytöltä irrotettiin etuhammas, ja meni sen jälkeen innoissaan kouluun. Pojalta irrotettiin poskihammas ja oli sen verran kipeä, että poika ei mennyt kouluun sinä päivänä.

[QUOTE="vieras";22501765]Mun tytöltä irrotettiin etuhammas, ja meni sen jälkeen innoissaan kouluun. Pojalta irrotettiin poskihammas ja oli sen verran kipeä, että poika ei mennyt kouluun sinä päivänä.[/QUOTE]

mä muistelen et itseltä kun poistettiin yks maitohammas ni menin kouluun sen jälkeen, siks mä tässä pohdinkin et mitä mä tolle sanon..mut kai se hammaslääkäri sit sanoo et voiko olla sen viimeisen tunnin pois..

Kello on jo 13 kun sieltä hammaslääkäristä pääsee, ellei enemmän (ajat myöhässä) plus sitten matka takaisin koululle, eli ei kannata enää sen kautta mennä.

Yhteistyössä