Jos lapsella on syntyessään valkeat käsivarret, niin lapsi kuolee pian.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
Jos lapsi syntyy torstaina, niin hänestä tulee aikuisena erikoinen luonteeltaan ja hän näkee olemattomia.

Jos lapsi syntyy jalat edellä, niin hänen elämänsä tulee aina olemaan vaikeaa ja hankalaa.

Jos lapsella on syntyessään napanuora kaulan ympärillä, niin hänestä tulee rikollinen ja hän kuolee hirteen.

:D mä oon syntyny napanuora kaulan ympärillä, muttei musta kyllä vielä mitään rikollista oo tullu.. mitäs sit tapahtuu jos on vielä kaiken lisäks solisluu murtunu?! :D

Alkuperäinen kirjoittaja ov:
Jos lapsi syntyy torstaina, niin hänestä tulee aikuisena erikoinen luonteeltaan ja hän näkee olemattomia.

Jos lapsi syntyy jalat edellä, niin hänen elämänsä tulee aina olemaan vaikeaa ja hankalaa.

Jos lapsella on syntyessään napanuora kaulan ympärillä, niin hänestä tulee rikollinen ja hän kuolee hirteen.

Mä olen rikollinen ja kuolen hirteen siis.... :D Juuei taida aivan pitää sun teoriat paikkaansa... ;)
Meistä varmaan aika moni on napanuora kaulanympärillä syntynyt!!

mun molemmat lapset on syntynyt torstaina ja napanuora kaulan ympärillä..
Toistaiseksi noi on ollut kiinnostunut vielä varsin hyvistä asioista elämässä, kuten luonnosta, urheilusta ja humaninististä arvoista :)
Mutta eihän sitä koskaan tiedä.. (no tietää!!)

tarkistahan lääkitykses...tai hanki hellehattu.

Ylempi selittää siis mun kummallisuuteni ja alempi povaa mun tyttären tulevaisuuden. :xmas:

Just.

Yhteistyössä