Jos lähtisit talvella kanariansaarille, mitä paikkaa suosittelisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsukka

Aktiivinen jäsen
29.04.2005
6 356
0
36
Tässä vaihtoehdot!

Corralejo, Fuerteventura
Jandia, Fuerteventura
La Palma, omatoimimatka
Las Palmas, Gran Canaria
Los Gigantes, Teneriffa
Meloneras & Maspalomas, Gran Canaria
Playa Blanca, Lanzarote
Playa de las Américas, Teneriffa
Playa del Inglés, Gran Canaria
Puerto de la Cruz, Teneriffa
Puerto de Mogan, Gran Canaria
Puerto del Carmen, Lanzarote
Puerto Rico, Gran Canaria

Kopsattu aurinkomatkojen sivuilta ja tuossa olis vaihtoehdot ensi talveksi.Lasten ehdoilla mennään, jos mennän...matka kuume on kova

Me oltiin äidin ja mun kahden veljen kanssa Inglesissä kun mä olin 13 ja veljet 11v ja 8v ja oli todella ihana reissu.Oli paljon ainakin Aurinkomatkoilla järjestettyä ohjelmaa vesipuistoon summuulle.

Me oltiin lokakuussa puerto ricon vieressä (n.3km päässä) playa de amadoreksessa!
Aivan mahtava paikka.Rauhallinen, tosi hyvä ranta..Hotelli ok.Mirador del atlantico....
Suosittelen...

Puerto Rico, Gran Canaria. Matalat suojasat rannat "takuuvarmasti lämmintä" Kunhan katsotte ettei hotelli ole huipulla, matkaa ees taas on vähän rasittavaa. Vaikka bussit kulkee. Sen verran iso paikka, että ruokapaikkoja löytyy ja lapsille tekemistä.

Lanzarote ja Fuerteventura ovat pieniä kapeita saaria joten tuulisella säällä tuuli tuntuu.

Playa del Inglés, Gran Canaria mahtava hiekkaranta, dyynejä. Jos tuulee isot aallot eivätkä lapset voi "yksin" kahlailla tai rannassa polskia.

Meloneras & Maspalomas, Gran Canaria pieni rauhallinen paikka, ei mitään kummosta rantaa verrattuna noihin muihin ja ruokapaikkoja tietety vähemmän.

Gran Canarialla on sitten vesipuisto ja eläinpuisto jossa voi käydä ihmettelemässä kotkan lentonäytöstä ja temppuja tekeviä papukaijoja. Ja bussilla pääsee liikkumaan näppärästi paikasta toiseen.