B badass Aktiivinen jäsen 05.01.2008 7 324 0 36 14.05.2008 #1 ja sitä ei hae,niin näkeekö se lääkäri onko lääkettä haettu? siis välittyykö apteekista tietoa reseptillä haetuista lääkkeistä lääkäriin? ihan teoreettinen kysymys mitä tänään töissä pohdittiin..
ja sitä ei hae,niin näkeekö se lääkäri onko lääkettä haettu? siis välittyykö apteekista tietoa reseptillä haetuista lääkkeistä lääkäriin? ihan teoreettinen kysymys mitä tänään töissä pohdittiin..
H Halinappi Aktiivinen jäsen 09.09.2006 2 491 0 36 14.05.2008 #3 Ei välity joten ei tiedä onko haettu vai ei...
A A shadieeyah Vieras 14.05.2008 #4 ei välity..oon mä kahesti jättäny hakematta reseptin ja ei oo lekuri virkannu mitään..se näkee vaan koneeltaan mitä se on mulle määränny.
ei välity..oon mä kahesti jättäny hakematta reseptin ja ei oo lekuri virkannu mitään..se näkee vaan koneeltaan mitä se on mulle määränny.
V vieras Vieras 14.05.2008 #5 Ei pitäisi näistä nykyisistä resepteistä näkyä, mutta uusista sähköisistä resepteistä kai tulee näkemään.
Ei pitäisi näistä nykyisistä resepteistä näkyä, mutta uusista sähköisistä resepteistä kai tulee näkemään.
V viivi harmaana Vieras 14.05.2008 #6 jep, tulevaisuudessa kun ovat reseptipankissa, jossa käy mm.uusimassa niin näkee.. mutta enpä usko että niitä huviksensa kyttäävät. eriasia jotkut psyykelääkkeet tms. joita vähän täytyykin seurata.
jep, tulevaisuudessa kun ovat reseptipankissa, jossa käy mm.uusimassa niin näkee.. mutta enpä usko että niitä huviksensa kyttäävät. eriasia jotkut psyykelääkkeet tms. joita vähän täytyykin seurata.