Jos kuulisit tällaisen asian, kertoisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmautunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmautunut

Vieras
Kuulin yhdeltä kauempana asuvalta kaverilta, että mun parhaan ystävän mies olisi pettänyt. Epäilen ylipäätään tarinan todenmukaisuutta.

Kertoisitko tästä keskustelusta parhaalle ystävälle? En haluaisi pahoittaa hänen mieltään, kun on ollut viime vuosina niin paljon surua hänellä ja nyt on vihdoin onnellinen ja vauva tulossa.

Ärsyttävää! En olis koskaan halunnut tätä keskustelua käydä tuon kaukaisemman kaverin kanssa.

no koska epäilet koko pettämistä, niin etkö vois mieluummin jutella eka kaverin miehen kanssa ja katsoa onko perää..
ja jos se on totta niin kyllähän se olis oikein sun kaverin tietää.
mut taas jos se on pelkkää sontaa ja kerrot voi heillä tulla ero ihan turhaan tai muita ongelmia, varsinkin jos vauvakin tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En kertois, koska jos et voi olla edes täysin varma, että tarina on totta, niin paras olla puuttumatta!!

Siksi epäilenkin totuutta, koska tällä kaverilla on vuosia mennyt heikommin.

Eli kateus taitaa olla syynä näihin juttuihin :(

Paljon mahdollista. Ja koko tarina tuntui niin uskomattomalta muutenkin. Joku oli kuolinvuoteellaan tunnustanut... :o

En kertois, koska jos et voi olla edes täysin varma, että tarina on totta, niin paras olla puuttumatta!!

Paljon mahdollista. Ja koko tarina tuntui niin uskomattomalta muutenkin. Joku oli kuolinvuoteellaan tunnustanut... :o

Häh? Kuolivuoteellaan?? :o Aika epämääräistä :D
Siis tää kuolemassa olevako oli se toinen osapuoli vai mitä?

Häh? Kuolivuoteellaan?? :o Aika epämääräistä :D
Siis tää kuolemassa olevako oli se toinen osapuoli vai mitä?

jep. :D Siis kuolemassa ollut oli se "toisen naisen" ystävä. Tämä kuolemassa ollut oli taas tämän kaverin kaveri.

Hitsi ku sekava selittää! :D

No mulle kerrottiin, että mies olisi pettänyt parhaan kaverini kanssa, ja oletettavasti ei pitänyt paikkaansa ( en siis tietty tiedä totuutta), mutta oli kyllä vähän aikaa sen jälkeen välit katkolla kumpaankin. Eli tollasessa tapauksessa en kertoisi. Mutta sitten taas paras ystäväni tiesi, että aikaisempi poikaystäväni petti minua, eikä tää ystävä kertonut, jolloin olin kyllä vihainen kaverille. Olisin säästynyt klamydialta, jos olisi viitsinyt vaivautua.

Jos se olis mun paras kaveri, en voisi pitää tuollaista asiaa häneltä salassakaan.

Kertoisin ja luultavasti yhdessä pohtisimme myös totuudenperäisyyttä.

Ikäviä asioita nuo on, mutta en vaan voisi olla kertomatta, en.

Käytiin tuo keskustelu fb:n chatissa. Kopioin kuitenkin tuon omalle koneelle. En edes osaa perustella miksi. Tuli vain heti reaktio, että pitää kopioida.

Mä pidän paljon tästä parhaan ystäväni miehestä, enkä uskoisi pettävän. Niinkuin aiemmin sanoin, etten halua aiheuttaa ystävälleni myöskään surua. Sitten (ehkä) kertoisin, jos tietäisin 100 varmasti asian olevan totta tai näkisin itse.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmautunut:
Kuulin yhdeltä kauempana asuvalta kaverilta, että mun parhaan ystävän mies olisi pettänyt. Epäilen ylipäätään tarinan todenmukaisuutta.

Kertoisitko tästä keskustelusta parhaalle ystävälle? En haluaisi pahoittaa hänen mieltään, kun on ollut viime vuosina niin paljon surua hänellä ja nyt on vihdoin onnellinen ja vauva tulossa.

Ärsyttävää! En olis koskaan halunnut tätä keskustelua käydä tuon kaukaisemman kaverin kanssa.

En varmana kertoisi, koska ei oo faktaa.

Käytiin tuo keskustelu fb:n chatissa. Kopioin kuitenkin tuon omalle koneelle. En edes osaa perustella miksi. Tuli vain heti reaktio, että pitää kopioida.

Mä pidän paljon tästä parhaan ystäväni miehestä, enkä uskoisi pettävän. Niinkuin aiemmin sanoin, etten halua aiheuttaa ystävälleni myöskään surua. Sitten (ehkä) kertoisin, jos tietäisin 100 varmasti asian olevan totta tai näkisin itse.

No kun se kunnollisen oloinen ja kiva mieskin voi pettää.
Kaveri tuli just yllättäen jätetyksi, mies oli pettänyt tätä jo hyvän aikaa.
EIpä olisi siitäkään miehestä uskonut. :/

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:

No kun se kunnollisen oloinen ja kiva mieskin voi pettää.
Kaveri tuli just yllättäen jätetyksi, mies oli pettänyt tätä jo hyvän aikaa.
EIpä olisi siitäkään miehestä uskonut. :/

Mun ois kyllä pitänyt tuohon kirjoittaa oman tekstin mukaan, että tokihan kuka vaan voi olla pettäjä. Sen tiedän kyllä. :)
Uskomattominta on näissä miehissä/ naisissa se, että elävät niin täydellisesti kaksoiselämää. Ovat niin rakastavan ja täydellisen oloisia ja sitten tippuu pommi. :(

kertoisin varmaan sillä mielellä että se kaukaisempi ystävä on vähän toope kun uskoo että miehesi olisi sinua pettänyt, että moisia juoruja liikkuu - toki ottaisi huomioon sen että kaveris on raskaana ja huumorintaju voi olla hukassa ehkäpä...
voishan asian joskus ottaa puheeks, mut josset itsekään usko siihen että olis pettänyt niin sitten kohtelet asiaa niinkuin sen kuulit: juoruna. ainahan ämmät (JA äijät) juoruaa.

Kysy itseltäsi; Jos MINÄ olisin samassa tilanteessa, haluaisinko tietää?
Ja toimi sen mukaan.

Minä kuulin pari viikkoa sitten mieheltäni yhden asian, joka oksettaa, kuvottaa ja vituttaa mua naisen puolesta.
Mies kävi kaljalla paikallisessa ja kertoi, tavanneensa siellä yhden hyvänpäivän tuttunsa. Oli sunnuntai aamupäivä.
Tämä tuttu kertoi, että hän on nyt kyseisessä baarissa muutamalla etsimässä rohkaisua mennä kotiin kuuntelemaan raskaana olevan vaimonsa saarnaa.
Oli lauantain ja sunnuntain vastaisen yön tämä mies ollut jossain bilepaikassa ja pannut toista naista :o:o:o :x , oma vaimo raskaana kotona.

Minulle tuli niin sanoinkuvaamattoman paha olo. On vieläkin kun tuon naisen kaupassa nään. He ovat vain semmoisia ihmisiä, että tiedän naamasta, en sen paremmin tunne. Mutta sattuu ihan sydämestä saakka tuon naisen puolesta :(. En edes tiedä miksi...:/

Yhteistyössä