jos kutsussa on avec, voiko pyytää mukaan likkakaverin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juhlija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juhlija

Vieras
siinähän se kyssäri tulikin! jos ei siis ole sopivaa miespuolista kavaljeeria, niin voinko ottaa mukaan naispuolisen ystävän.
Kyse on työn puolesta yhteistyökumppanin juhlista.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
No minä ymmärrän avecilla jonkinasteisen kumppanin/partnerin, asuttiin sitten yhdessä tai ei. Itse en siis kaveria ottaisi.

niin,, tietty vähän juhlan mukaan. ajattelin ettei nämä ole niin kovin viralliset kuin jotkut linnan juhlat. ovat sedun juottolassa...

mun ymmärtääkseni se tarkoittaa lähinnä seurustelukumppania, mutta kai kaverinkin voi ottaa. todennäköisesti sinua pidetään niiden juhlien jälkeen lesbona, mutta ellei se haittaa

Riippuu kai ihan tapahtumasta... Hääkutsussa oletimme, että kutsutut naiset tuovat mukanaan miehen (jonka olemassaolon tiesimme, mutta mitään muuta emme tietäneetkään) eikä kaveria, mutta tollanen sedulan juottola-ilta niin kai se kaverikin menisi.

Mie otin ystäväni häihin mukaan likkakaverin... Ihan tämän morsmaikun pyynnöstä :laugh: Mulla kun ei tuota miesystävää ole niin sillälailla sai yhden kutsun lähetettyä vähemmän kun saatiin yks kamu avecina mukaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
mun ymmärtääkseni se tarkoittaa lähinnä seurustelukumppania, mutta kai kaverinkin voi ottaa. todennäköisesti sinua pidetään niiden juhlien jälkeen lesbona, mutta ellei se haittaa

no ei se kyllä haittaa!! :)

mut tosiaan siis toi paikka ja aika vaikuttaa siltä että kyseessä aika riehakkaat juhlat, ei mitkään cocktail-lasi-kädessä seisoskellaan ja keskustellaan!!!

Yhteistyössä