Jos kukaan ei muka syö eineksiä, miksi niitä edelleen myydään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä me ainakin joskus syödään. Jos on hirveä kiire, ollaan sairaina tms nii ei mun maailma kaadu jos lämmitänkin Saarioisen sapuskaa itse tehdyn sijaan. KOhtuus tässäkin asiassa.

syödään ja tosi paljon.meidän perheessä tosi harvoin ( ja sekin riippuu mitä lasketaan einekseks).
muttt on pakko kertoa: käytiin mökissä kavereiden ka, kaikki on n. 30v. yhden "ostoskassi" tappoi minut kyllä. kaupan sallaatteja, lihapullia, pizza, joka ei edes näytä pizzalta ja hän veteli niitä aamu-,väli-iltapalaks ja lounaaks...

Ei niitä palstamammat kyllä syö... Kyllä ne on muut jotka niitä syö!!

:laugh:

Ihan satavarmasti joka palstamamma ostaa eineksiä, vaikka toisin täällä, sädekehä säihkyen väittää!! ;)
(kohta joku raivoten sanoo, "VAAN EI MEILLÄ SYÖDÄ EINEKSIÄ" - juuei, usko... ;) )

• Tykkää
Reactions: mamatsu
maksalaatikkoa ja verilettua ostan yleensä valmiina parin kuukauden välein.

ja muksu haluaa joskus roiskeläpän välipalaksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minä ainakin tunnustan, meille ostetaan varalle valmislihapullia ja nakkeja, pakastimeen ranskalaisia ja jopa nuggetteja, joskus lihapiirakoitakin. Kun on joskus tosi kiire saada jotain syötävää, se syntyy noista. Joskus tosi nirso keskimmäinen syö niitä lihapullia, kun muut syövät jotakin muuta ruokaa.

Mun täytyy kyllä sanoa et enemmän mä ostin eineksiä silloin kun olin sinkku ja asuin yksin..Ei viittiny tehdä ruokaa niin söi sit just jotain kytkäriä tms..

Nykyään se rajoittuu melkein niihin satunnaisiin lihaperunasoselaatikoihin kun isäntä ei suostu syömää esim. kaupan lihapullia yms..

Mutta tunnustan reilusti ostavani niitä hyihyilisäainesokerihöttökaupanvalmismakiaanamnam jugurtteja jne.. :D

Minä tiedän montakin ihmistä, jotka ihan säännöllisesti syövät eineksiä. Mm. eräs nuorena eläköitynyt mies pitää ihan normaalina, että lounaalla on paketti kylmiä kananuggetteja, päivällisenä mikrolämmitetty Portin lihapiirakka, iltapalana einespizza. Minua yököttää ajatuskin kaupan lihapyöryköistä ja mauttomista tähteistä pihvin näköiseksi muovatulla tekopihvillä varustetusta rustohampurilaisesta, mutta noille tuntemilleni (kaikki ovat sattumalta miehiä, mutta ihan varmasti naisiakin tähän ryhmään kuuluu) einesten ystäville nuo ovat ihan kelpo ruokaa.

Ei niitä palstamammat kyllä syö... Kyllä ne on muut jotka niitä syö!!

:laugh:

Ihan satavarmasti joka palstamamma ostaa eineksiä, vaikka toisin täällä, sädekehä säihkyen väittää!! ;)
(kohta joku raivoten sanoo, "VAAN EI MEILLÄ SYÖDÄ EINEKSIÄ" - juuei, usko... ;) )

Tai sitten ne aina vetoavat siihen, että vaan kiireeseen ostavat tai viimesessä hädässä, ja vain kerran puolessa vuodessa.
c070.gif

• Tykkää
Reactions: mamatsu ja erinys
Mä kans epäilen että meille ne kaikki ostetaan, einekset on pop!
Oikeasti, jos miehet vastais ruuanlaitosta niin kaikki söis eineksiä, koska miehet koneellistaa/tehostaa juttuja. Naiset sit tekee niska limassa himassa ruokaa oikeista aineista ja tuntee itsensä hyviksi ihmisiksi.
Tosin tunnustettakoon nyt nolostellen, meillä ei syödä kovin lisäainepitoisia eineksiä, vaan niitä muutamia laatikoita ja lihapullia jotka on suurinpiirtein aitoa tavaraa.

[QUOTE="...";26105363]Helppoja välipalojahan ne ovat esim joku hodari vaan mikroon, mausteet päälle ja naamaan![/QUOTE]

ostin kerran muksuille kiireessä välipalaksi hodarit niin kommentti oli että lisää makkaraa ja sämpylät roskiin. eli halvemmaksi olis tullu ostaa hiillosta paketti.

ostan välillä, usein kun ei jaksa laittaa ruokaa. kokkokartanon pastat sun muut on hyviä, saarioisten paskoja en juurikaan osta. joitain valmispitsojakin tai lihiksiä ostan välipalaks koululaisille, jos tiedän et koulussa on sellasta ruokaa mikä niille ei maistu, ei tarvii vetää mahaa täyteen muroja tms eikä tartte olla samantien laittamassa sapuskaa.

Meille ainakin ostetaan veriohukaisia ja pinaattilettuja. Helppo lounas. :) Ja joskus saatetaan ostaa jopa nugetteja ja kalapuikkoja. :) Hui!

Mutta tunnen perheen, joiden aikuinen poika asuu kotona. Heillä on aina kaappi täynnä roiskeläppäpizzoja, lihapiirakoita ja mikrohamppareita. Ainoat valmisruoan suurkuluttajat, jotka tiedän. :D

Ja oma veljeni ei opiskeluaikana varmasti kertaakaan käyttänyt kattilaa. :D Mikroruoat siis maistuivat. ;)

Jos te käytte ravintolassa syömässä, seuraako siitäkin kauhee morkkis ja selittely mammapalstalla, kun tuli syötyä valmista ruokaa. Yhyyyyy yhyy... "vain viimeisessä hädässä kävin ravintolassa.."

g005.gif

Yhteistyössä