Jos kolme lasta syntyneet samoilla viikoilla etuajassa niin mahtaako olla kuinka todennäköistä että neljäskin syntyy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
samoihin aikoihin?
Meillä eka syntyi rv36+3, toka 37+1 ja kolmas 36+6 eli hyvin lähellä toisiaan kaikki syntyneet. Neljäs tulossa ja mietin mahtaako syntyä myös samaan aikaan, edelliset olleet isoja jv hyvävointisia noilla viikoilla että sikäli ei haittaa vaikka tämäkin silloin syntyisi.
Kokemuksia vastaavasta kellään?

No sehän riippuu ihan täysin siitä, että mistä syystä ne lapset on syntyneet etuajassa. Jos siihen ei ole mitään erityistä syytä sulla todettu, niin sitten on täysin arpapeliä.
Itsellä kolme lasta, ensimmäinen syntyi rv35 eikä siihen löytynyt mitään syytä. Toinen oli täysiaikainen viikolla 39 ja kolmas sitten jo meni yli, syntyi käynnistettynä 42+4. Eli ei mitään logiikkaa noissa.

Mulla kans kolme syntynyt tosi lähekkäin (37+6, 38+4 ja 37+3) kyl mä uskoisin et neljäskin syntyis samoihin aikoihin jos sellanen tulis.... sen vaan ties viimeksikin. Vaikka ainahan ne sanoo että ei voi tietää on niin yksilöllistä.. no ite oon ainakin kolme kertaa tienny, vaikka mitä on ennustettu aikatauluksi..

Jos ei ole todettua syytä tai käynnistystä syystä tai toisesta ollut takana niin ei ole mitenkään varmaa. Jokainen raskaus on yksilöllinen. Hyvin voi mennä yliajallekin.

Yhteistyössä