jos keskusteluketju katkeaa viestiisi mitä ajattelet

äiti 40plusplus

Aktiivinen jäsen
28.05.2005
10 811
0
36
ajatteletko että siinä tuli sitten asia sen verran tyhjentävästi ettei kenenkään tarvitse enää asiaa kommentoida/jauhaa.
vai ajatteletko että eihän kukaan minun viesteihin halua vastata?
vai mitä?
ajattelin vaan kun taas joku ketju katkesi viestiini....

En taida niin perusteellisesti jaksaa seurata näitä keskusteluja että tietäisin mihin mikäkin viestiketju päättyy. Eli en varmaankaan ajattele yhtään mitään, tälläkään kohdalla.

Piika-äiti

Yleensä en ajattele asiasta mitään-

vaikka voihan toki olla että minun vastaukseni on ollut

a) niin kertakaikkisen upea ja ihastuttava, ettei kukaan uskalla eikä halua sanoa asiaan enää mitään. Edes peesailla.

b) vastukseni on ollut niin tylsä ja pitkästi kirjoitettu, että sen luettuaan ovat ihmiset päättäneet, että tähän ketjuun en sano todellakaan mitään
tai kenties ovat jopa päätääneet että tuo vastaus tuossa taas todisti sen, että on aika klikata ruksia yläkulmassa
:D B)

-oikeasti en usko kumpaakaan vaihtoehtoon. Jälkimmäistä voisin pitää silti hivnen todennäköisempänä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Tää ketju muuten katkeaa minun viestiini :whistle: ...

älä luulekaan saavasi viimeistä sanaa :kieh:

et saanut muuten sinäkään :laugh:
Joku sanoi ettei katso miten keskustelut jatkuu. Minä jos olen johonkin omasta mielestäni asiaa vastannut tai kysynyt, haluan toki nähdä että mitä minulle on vastattu tai kommentoitu. päivän ruoka -keskustelut erikseen mutta niihin en oikeastaan edes vastailekaan

Tulee mieleen et näkee kaukaa kaveriporukan joilla on mielettömän hauska leikki meneillään. Menet lähemmäs ja kun pääset viereen niin leikki loppuu ja porukka hajaantuu.
Anteeksi että häiritsin olotila :D
ehkä joskus noinkin :D mut yleensä taitaa olla etten tiedä edes olevani viimeinen tai sit en noteeraa sitä mitenkään.
pakkohan niitten viestiketjujen joskus on loppua ja jos itse jää useimmin viimeiseksi niin taitaapi olla vain sattumaa.
taisin olla palstalle tullessani herkempi tollaisille kuin nyt. pms oireet saattavat joskus tehdä miksei mua aleta olotilan :/
ps:älkää jättäkö mua viimeseks.

Ajattelen, että joku on jo aikaisemmin vastannut samalla tavalla ja siihen on sitten vastattu, joten minun toistooni ei sitten vastata. Kaikki siis sanottu ja minä en ole sanonut mitään niin erikoista, että siihen pitäisi enää vastata. En ajattele, että ei kukaan minulla halua vastata, koska en itsekään vastaa valikoiden juuri tiettyjä nimimerkkejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Akkavalta:
Tulee mieleen et näkee kaukaa kaveriporukan joilla on mielettömän hauska leikki meneillään. Menet lähemmäs ja kun pääset viereen niin leikki loppuu ja porukka hajaantuu.
Anteeksi että häiritsin olotila

Poikkeuksetta näin. :(

Yhteistyössä