Jos kaupassa ventovieras pikkulapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetellyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetellyt

Vieras
alkaa huutaa nähdessään vauvan tutti suussaan nukkumassa vaunuissa (vanhempi nostaa niin että lapsi voi katsoa vaunuihin) "mun tutti, miksi sillä on MUN TUTTI" ja tämän jälkeen tarttuu kiinni vaunujen työntöaisaan eikä käskyistä huolimatta irrota otettaan, eikö vauvan äiti tosiaan saa tätä pikku herranterttua KÄSKEÄ siirtymään pois siitä :O Vai onko tosiaan niin että pitää vaan koittaa suostutella pikku Jessicaoliviaa irrottamaan otteensa vaunuista ja siirtymään, jotta äiti vaunuineen pääsisi joskus kaupasta poiskin...?

Sanoisin että ei se ole sun tutti, eikä toi lapsikaan ole oikeasti ihmisen lapsi joka sitä imee. Se on hirviönpoikanen jolla on kamalat vamppyyrinhampaat ja jos sen tuttiin koskee, se tappaa ihan jokaisen.

[QUOTE="vieras";28345876]Ehdottomasti poliisi paikalle. Lapsen koskemattomuus on ehdoton ja vain poliisi saa tutkia lapsen repun.[/QUOTE]

Ei pidä paikkaansa, jos lapsi antaa luvan niin saa opettaja tms. tutkia.

Kysyisin, että ootko lähössä mun matkaan, aina sitä yks isompikin tutinlutkuttaja mahtuu mukaan... Tai jotain tyyliin, en muistanukkaan et mulla onkiin kaks lasta...et äläpä havittele pikkusen tuttia.

Poliisi, palokunta, pelastuslaitos, SPR ja lastensuojelu hätiin.... jos vaikka SuPon karhukoplan ryhmä voisi piirittää talon, heittää savukranaatin sisään ja pidättää kaikki. Mutta jos sinä itse katsotkin sitä lasta pahasti, niin saat potkut, joudut vankilaan ja sinut kivitetään lopuksi jemenin kaduilla.

[QUOTE="vieras";28345967]Sanoisin sille äidille että mitä tehdään, saahan sinun lapsesi ton tutin jos haluaa mutta mun lapsella on semmoinen hepatiitti[/QUOTE]

Kannattaisi itsekin yskiä röhistellä siinä kaikkien päälle ja sanoa ettei se mikään vaarallinen oo
en määkään ole siihen kuallu

Yhteistyössä