Jos katselet esim etuovessa taloja, niin mikä saa sut näkemään punaista?

• Viestiketjun aloittaja talo mielessä
  • Ensimmäinen viesti
talo mielessä
tai ainakin klikkaamaan rastista juuri sen talon kuvat pois?

Mulla paneeliseinät ja puunväriset/valkoiset vanhat keittiönkaapit.. Ja sitten vielä se parketti (mikä lie nimeltään ;) ) ,jossa ne puut eivät mene rinnakkain, vaan vähän sinnesuntänne.. Yhdessä "laatassa" siis sekä oikealle että eteenpäin ne puut.. ääh vaikea selittää..

mä en pintaremppa-asioihin kiinnitä huomiota, sillä toi mun oma puuha-pete tekee niistä mieluiset heti, keittiötä myöten.

mua häiritsee se jos asunnot on niin täynnä kamaa kuvaushetkellä ettei oikein saa käsitystä asunnosta.
ja pohjapiirroksen puuttuminen on myös miinusta.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja tää on pahin:
Uusi ja siisti keittiö mikä on vihreä!

Siis ei helvetti sentään. En halua vaihtaa uutta keittiötä joten vihreät keittiöt menevät saman tien poistoon.
No tämä on kans kyllä paha.. Just kun kattoo, että onpa ihana talo ja juuri sopiva, niin seuraavaksi ruutuun räpsähtää kuva vihreästä keittiöstä, jossa juuri ne inhoamani vanhanmalliset keittiökaapit, niin zadam, ruksista ja äkkiä pois..

Ap tarkoitat varmaan mosaiikkiparkettia?Mua kylmii puunväriset puolipaneelit,keittiöt joissa on jaloillaan olevat liedet,puun väriset vetimet esim.keittiön ovissa.Pesutiloissa laatat jos ylhäällä on vaaleaa sävyä ja alhaalla tummempaa,jotenkin niin aikansa elänyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:
Mua ärsyttää jos talosta ei oo laitettu pohjapiirrustusta...
Samoin.

Ja ihan typerät kuvat ottaa päähän myös. Mä en tee mitään sillä tiedolla että mitä asukkaat on laittaneet jääkaapin oveen, tai millainen sänky on lastenhuoneessa.

En pidä liiasta männystä sisustuksessa, mutta näen sen vain haasteensa, koskan senhän voi aina lakata kuultovalkoiseksi.

En kestä uudehkoja/uusia taloja, joissa on kylppärissä käytetty mahdollisimman halpoja marmorikuviokaakeleita boordilla. Ja keittiö vanhanaikainen, jossa alhaalla kaappeja vetolaatikoiden sijaan. NIIN ärsyttäisi alkaa repiä vastalaitettua että saisi mieleisemmän kylppärin/keittiön.

Niin ja 50-luvun talossa 70-luvullä vaihdetut ikkunat ruskeilla puitteilla.

Lisään vielä koivun- tai kirsikanvärisen halvan laminaattilattian, vaikka saahan se uusittua.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mua ärsyttää jos talosta ei oo laitettu pohjapiirrustusta...
Samoin.

Ja ihan typerät kuvat ottaa päähän myös. Mä en tee mitään sillä tiedolla että mitä asukkaat on laittaneet jääkaapin oveen, tai millainen sänky on lastenhuoneessa.
Jeps.

Kun ostimme taloa, niin sisämaulla ei ollut merkitystä, jos hinta on kohdillaan. Pohjapiirustuksella raakattiin pois monta kohdetta. Kaamean keittiön tai hirveiden vessakaakelien kohdalla vaan hinnan täytyy kestää remonttia...

Samoin.

Joo tää. Monet kuvat sisustuksesta eikä asunnosta.

joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
entä jos ei saa kuvaa otettua muuten ku et siin näkyy sänky tai jtn.
Kyse ei ole siitä.

Kiinteistönvälittäjät puolustavat noita kuvia sillä, että kuvankatselija näkee mihin kohtaan huonekaluja voi sijoittaa. On totta, että monessa peruskämpässä on aika vähän paikkoja tietynlaisille huonekaluille, mutta silti. Sen näkee jo pohjapiirrustuksesta, ei siihen tarvita kuvaa nykyisten asukkien sohvasta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
entä jos ei saa kuvaa otettua muuten ku et siin näkyy sänky tai jtn.
Kyse ei ole siitä.

Kiinteistönvälittäjät puolustavat noita kuvia sillä, että kuvankatselija näkee mihin kohtaan huonekaluja voi sijoittaa. On totta, että monessa peruskämpässä on aika vähän paikkoja tietynlaisille huonekaluille, mutta silti. Sen näkee jo pohjapiirrustuksesta, ei siihen tarvita kuvaa nykyisten asukkien sohvasta.

hmm..no riippuu sekin välittäjästä.me laitettiin ite ny talo myyntiin ja on muuten hankala saada hyviä kuvia.keittiö ainut mistä sai otettua hyvin.esim.olkkarista ei saanu otettua niin et näkys koko huone

mamma
Jos on remontoitu pilalle. Katselen lähinnä vanhoja taloja/asuntoja ja jos ne on "modernisoitu" niin yök!
Samoin sotkuisuus ärsyttää, tasot ja lattiat pitää olla tyhjät.

Mua inhottaa, jos kuvissa on asunto / talo sekanen, siis, ettei olla viitsitty edes siivota / järjestellä ylimääräisia rojuja paikoilleen ennen kuvaamista. Sit se pännii kans, jos ei ole pohjapiirrustusta!! :kieh:

Yhteistyössä