Jos kasvot näyttää kapeammilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Parturiinko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Parturiinko

Vieras
ja ilme muutenkin paremmalta hiukset kiinni ( paksut, pitkät hiukset minulla ) niin sopisikohan minulle paremmin lyhyet kuin pitkät hiukset?
Kamalan lyhyet minulla ei koskaan ole ollut. Ala-aste ikäsenä polkkatukka mutta ei sen lyhyämpiä koskaan eikä niinkään lyhyitä sitten ala-aste iän :D

eip. ainakaan mulla.
epätoivoiseti kasvatan pitkää takaisin kun repäisin ja leikkuusin karvoista n.35cm pois |O näytin lähinnä pojalta..
tai sit mulla on oikeesti omituiset kasvonpiirteet.

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Mäki leikkassin eile tota omaa otsistani,joka on tollanen vino. Meni vähän turhan lyhyeks,ni mies kettuili koko illan,kun näytän pieneltä venäläis pojalta Igorilta :ashamed: :snotty:

Parempi kai sekin, kuin "klottipää", kuten äijä minua tituleeraa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Mäki leikkassin eile tota omaa otsistani,joka on tollanen vino. Meni vähän turhan lyhyeks,ni mies kettuili koko illan,kun näytän pieneltä venäläis pojalta Igorilta :ashamed: :snotty:

Törkee mies. Miun mies ei ikinä kuttuilis miulle pieleen menneestä tukasta.

Minulla on siis paksu ja luonnon taipusa tukka. Mitä lyhyempi hius niin sen taipusampi. Esim. etutukan kun leikkasin niin nous tosi ylös :D Jos jakaus on keskellä ni näyttää niinku ois kaks heittistä, molemmin puolin :D Ei siis pysy suorana tuossa edessä :/

Yhteistyössä