jos käyttää sitruunaa hiusten vaalentamiseen niin...???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
siis mikä juttu tää on? tuleeko ihan vaaleat?

Sitruuna yhdistettynä aurinkoon vaalentaa. Ainakin mun vaaleaan tukkaan tulee ihan vetyperoksidi-blondi raitoja.

Juu, ja mikäs ihme sitten on vetyperodiksi-blondi? Kaiken muun älyän, en oo ihan blondi mut vaaleet hiukset kuitenkin. Voiko se vaurioittaa hiuksia kuitenkin, ja lähteekö ne?

SITRUUNA toimii ainakin useimmillakin ILMAN aurinkoa, lukekaas täältä järkipuhetta: http://ihanaturhamaisuus.blogspot.com/2008/01/hapokas-ratkaisu-hiuskatastrofiin.html

[QUOTE="Riikka";22609584]mutta mutta.... mitäs kun mulla on mustat hiukset, niin mitäköhän tapahtuu. tartteekin käydä huomena kaupassa ostamas pari sitruunaa :DD[/QUOTE]

istun täs koneel just sitruunamehut ja mpyyhe pääs. saa nähä tuleeko mitää

Mulla on harkinnassa kokeilla, tuli ihan minkävärinen vaan.. Aina voi vetäistä korpinmustan purkkivärin päälle, jos menee kovin pahasti pieleen.

Onko kenelläkään kokemusta siitä, että aiheuttaako sitruuna haaroittumista tai lasimaisuutta hiuksiin kuten vetyperoksidi tekee?

No tulipahan tuotakin nyt sitten testattua. Laitoin hiuksiini melkein pullollisen tuota sitruunamehua. Ensin laitoin puolet kosteisiin hiuksiin ja kuivasin hiustenkuivaajalla. Tämän jälkeen lisäsin kuiviin hiuksiin loput ja taas sama prosessi.

Kyllä musta tuntuu, että nää vaaleni jonkun verran, mutta kun en uskaltanut pitää kauaa, saati sitten lähteä ulos!

Taidan käydä ostamassa lähiaikoina sitruunoita kaupasta ja testata ihan ehdalla tavaralla.

Niin ja mulla ei hiukset ainakaan kärsineet tästä käsittelystä. Läträsin lopussa kunnolla hoitoaineella.

Yhteistyössä