Hinnat vaihtelee aika paljon, kannattaa soittaa ja kysyä suoraan ultraavasta paikasta. Mö kävin varhaisultrassa yksityisellä ja siitä jäi kela-korvauksen jälkeen maksettavaa n. 90?.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Paljonkohan maksaa seurantaultra yksityisellä?
Tehtiinkö sulle verikokeita joka clomikierron aikana?Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Mulla ei ollu seurantaultraa vielä siinäkään vaiheessa, ku oli nostettu annosta jo 3 tablettiin /päivä. Verikokeet vaan... Pari kertaa kävin sit yksityisellä.
Niin, kyllähän sen saa selville että tapahtuuko ovis clomien aikana, ilman ultraakin, mutta se monikkoraskauden riski pelottaa...Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Nostiko clomit teillä lämpöjä? Tai siis satuitteko mittaileen?
Mä oon mittaillu aamulämpöjä mutta nyt clomien kanssa tulee paljon korkeempaa lämpöö oviksen jälkeen.
Kaikissa paikoissa ei valitettavasti kuulu, lääkäreillä tuosta hieman eri käsityksiä että onko se seurantaultra tarpeellinen. Oma lääkärini kuului niihin joiden mielestä ultraa ei tarvittu, eikä mitään verikokeitakaan otettu.Alkuperäinen kirjoittaja gissa:kyllä siihen kuuluu seuranta ultra (ainakin jorvissa) ei clomeja voi syödä ilman seurantaa, ainakin alussa seurataan että annostus on sopiva.
Mulla nosti pelkät terotkin lämpöjä. Tosin nehän on sitä keltarauhashormonia mikä oikeessa ovulaatiossa lämpöjä nostaa. Luulisin, ja vain arvaan, että clomit itsessään ei nosta lämpöjä vaan sulla todellakin oli ovulaatio.Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Nostiko clomit teillä lämpöjä? Tai siis satuitteko mittaileen?
Mä oon mittaillu aamulämpöjä mutta nyt clomien kanssa tulee paljon korkeempaa lämpöö oviksen jälkeen.
Mä oon kahdesti niitä syönyt annoksella 1 tbl/pvä ja seuranta ultra määrättiin vasta kolmanteen kiertoon jos siihen mennessä ei tulosta syntynyt. Eikä multa koskaan otettu verikokeita. Ultralla vaan katsottiin ennen kun määrättiin ja oireiden perusteella yhdessä todettiin etten ovuloi. Gyne oli sitä mieltä että 1 tbl/pvä on turvallinen määrä aloittaa vaikka on aina vähän suurempi riski että vauvoja tuleekin suuniteltua enemmänAlkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:Kaikissa paikoissa ei valitettavasti kuulu, lääkäreillä tuosta hieman eri käsityksiä että onko se seurantaultra tarpeellinen. Oma lääkärini kuului niihin joiden mielestä ultraa ei tarvittu, eikä mitään verikokeitakaan otettu.Alkuperäinen kirjoittaja gissa:kyllä siihen kuuluu seuranta ultra (ainakin jorvissa) ei clomeja voi syödä ilman seurantaa, ainakin alussa seurataan että annostus on sopiva.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel