Jos joutuisit sinkuksi, löytäisitkö helposti uuden kumppanin?

  • Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti
Tiedän että löytäisin. En ehkä juuri nyt kuitenkaan, kun olen aika lailla raskaana, mutta jos unohdetaan se tosiseikka niin en usko että joutuisin kauan sinkkuna olemaan.

Eri asia sitten, haluaisinko mitään uutta kumppania...jonkinmoisen ns. hoidon ehkä, mutta mitään vakavampaa suhdetta tuskin haluaisin. Saati yhdessä asumista ja uusperhekuvioita...yöks.
 
"..."
tuskin löytyy. Nyt jo neljä vuotta yksin eikä loppua näy. Ja ihan mukava/hyvännäköinen/omillaan toimeen tuleva olen. On niitä miehiä ollu, mutta ehkä sitten olen kranttu...
 
Lex
Tapailtavia miehiä olisi kyllä tarjolla, ja jotakin seurustelunpoikastakin varmasti kehkeytyisi, mutta sitähän ei voi kukaan tietää kuinka ja kenen kanssa kestävämpi kumppanuus kehittyisi.

Haluaisin kyllä nauttia vapaudestani ainakin jonkin aikaa ennen kuin laittaisin hynttyyt yhteen vakavissani kenenkään kanssa.
 
Löytyisi ilmeisesti ehdokkaita ainakin jonkin verran :D, mutta harva mies on sellainen sisältä jonka kelpuutan. Ainakin valtaosan luonne ja olemus on ihan vääränlainen.
 
Viimeksi muokattu:
Luultavasti löytäisin, mutta nauttisin varmasti ihan lasten kanssa olosta niin paljon, etten ainakaan heti toisi miehiä sotkemaan kuvioita. Aina olen viihtynyt hyvin miesten seurassa ja tunnun kelpaavan muuhunkin. Itsekään en niin supernirso ole, mukavia ihmisiä on maailma pullollaan.
 
Kyllä sitä varmasti jokainen meistä löytäisi miehen, mutta eri asia kelpuuttaisiko sitä.
Nykyinen mies on sen verta tasokas, enkä hänen jälkeen kovin äkkiä rimaa laskisi.
Oon tottunut liian hyvään mieheen :)
 
"kotikissa"
Kun jäin sinkuksi 32-vuotiaana, niin tuolloinkin sai rakkautta odotella lähes pari vuotta. Jos nyt 40-vuotiaana jäisin sinkuksi, hyvin todennäköisesti jäisin yksin.
 
JAa-a.
En muuten edes tiedä, haluaisinko mitään kumppania edes!
Olisin nimittäin ihan mieluusti sinkkuna vaan........ sen verran leikitellyt ajatuksella : /

Toisekseen mä olen ollut parisuhteessa kuukauden taukoa lukuunottamatta 15 vuotiaasta saakka- eka eksän ja sitten tämän nykyisen kanssa.
Jos mä nyt pääsisin sinkuksi, mä olisin tasan yksikseni. Evvk mikään parisuhde, ehkä pari suhdetta, mutta ei parisuhde.
 
Viimeksi muokattu:
Löytäisi jos laskisi omaa vaatimustasoaan miesten suhteen, mutta koska ansaitsen vain parasta, en aio tyytyä kuin parhaaseen. Toisaalta ei mulla ole mitään tarvetta olla parisuhteessa, olin ihan tyytyväinen elämääni sinkkuna ja tulin hyvin toimeen yksin ilman miestä elämässäni kunnes tapasin nykyiseni. Että ei mulla olisi mikään kiire löytää uutta suhdetta.
 
No en. Tilanne ollut se että kaikenmaailman häntäheikkejä ja gasanovia romanttisine lurituksineen jouduin käymään läpi rakkautta etsiessäni eron jälkeen. Enpä haluaisi joutua siihen tilanteeseen enää. Arvostan pysyvää parisuhdetta.
 
"vieras"
No jaa... Enpä tiedä, ehkä löytyisi, mutta se on sitten eri asia haluaisinko. Miehet ovat enimmäkseen pelkkä rasite. Jos tuosta yhdestä pääsisi, niin en tiedä haluaisinko toista tilalle... ;)
 

Yhteistyössä