Jos joutuisit auto-onnettomuuteen, mikä näistä pätisi sinuun parhaiten?

Kerro mulle heti kaikki

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
2 287
0
36
1) olet harmissasi kun autosi menisi romuksi
2) Olet huolissasi, koska miehesi/ystäväsi odottaa sinua etkä voi ilmoittaa heille mitä on tapahtunut.
3) Olet nolona, koska et muistanut ajaa pitkiä mustia säärikarvojasi, ja hoitohenkilökunta näkee sääresi.
4) Olet supernolona kun et ole käynyt suihkussa ja sinulla on ties kuinka monetta päivää samat alkkarit
5) olet tyytyväinen kun saat pari päivää lepoa sairaalassa?

Ihan mahdotonta tietää etukäteen, miten reagoi. Ihmiset reagoivat shokissa täysin odottamattomasti. Mutta todennäköisesti yrittäisin epätoivoisesti toimia mahdollisimman rationaalisesti, järjestellä asioita ja nolottaisi kun ihmiset hössöttää.

Mitään vakavampaa ei ole tähän mennessä sattunut, mutta noin olen lievemmissä tapauksissa toiminut. Ja kerran olen sattunut lievään kolariin kolaripaikalle, ja lievästi loukkaantuneen pahimmat huolet olivat, että oli mennyt mokaamaan ja mitä mies ajattelee ja selitti kaikille, että on ihan kunnossa eikä tarvitse apua.

6 tyytyväinen että olen hengissä, toivottavasti toinenkin osapuoli
7 raivoissani itselleni jos aiheutin kolarin tai raivoissani toiselle joka aiheutti kolarin

Missään nimessä mikään vaihtoehdoista ei nolottaisi, enkä olisi huolissani että pitäisi jollekin ilmoittaa mitä on tapahtunut sen kerkeää sitten myöhemminkin.

ajoi pahan kolarin, kun ihmeen kaupalla juuri silloin ei ollut perheen neljästä lapsesta kukaan kyydissä. Kaveri loukkaantui aika pahasti (1viikko sairaalassa, mutta ei pyhsyvyiä vammoja), mutta ei osannut mistään muusta olla pahoillaan kuin siitä, että rakas auto meni lunastukseen!!! Ja ei osaa tänä päivänäkään olla muuta kuin tuosta pahoillaan. Vaikka sanoin, että luojan kiitos jäit henkiin, kukaan ei kuollut ja että ajattele lapsetkin säästyi naarmuitta, niin silti, ei ole koskaan osannut iloita noista, mutta kun se auto... Jotenkin naurettavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
1) olet harmissasi kun autosi menisi romuksi
2) Olet huolissasi, koska miehesi/ystäväsi odottaa sinua etkä voi ilmoittaa heille mitä on tapahtunut.
3) Olet nolona, koska et muistanut ajaa pitkiä mustia säärikarvojasi, ja hoitohenkilökunta näkee sääresi.
4) Olet supernolona kun et ole käynyt suihkussa ja sinulla on ties kuinka monetta päivää samat alkkarit
5) olet tyytyväinen kun saat pari päivää lepoa sairaalassa?

Varmaan kaikkia miettisin:). Olen superhyvä murehtija, mutta eniten 3 ja heti perään 2. Ha helpotuksn huokauksena 5:)

Ei noista mikään. Olen ajanut kolarin, olin onnellinen että poika (silloin 6 kk) oli kunnossa sekä itse selvisin pienellä. Olin kamalan ahdsitunut moottoripyöräilijän kunnosta että selviääkö. En tiedä en ollut nolona, olin todella pahoillani että auto jonka ajoin lunastus kuntoon oli ex mieheni juuri sinä päivänä ostama :ashamed: .

Yhteistyössä