jos joku vanha palstatuttu luki sitten myöhemmin viestini tältä aamulta

Niin voin kertoa että en ole muutamaan kuukauteen täällä käynyt ja taitaa olla että en käykään taas pitkään aikaan. En kuulu keskusteluihin joita muut toistensa tutut käy keskenään tai vähemmän tutut käy tyylillään joka ei kolahda, sorry en vieläkään tykkää palstakiusaamisesta vai onko se vain huumoria jota en tajua. Ihan kivahan olisi jutella tuntemattomampienkin kanssa, mutta ei sitä yksinpuhella viitsi enempää kuin tämän viestin verran....
Mutta hyvät jatkot kullekin ja tuo osoite profiilissa näyttää toimivan jos joku haluaa yhteyttä muuta kautta eikä omista sähköpostiosoitettani tai tunne minua facebookin kautta.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus;22697593:
Niin voin kertoa että en ole muutamaan kuukauteen täällä käynyt ja taitaa olla että en käykään taas pitkään aikaan. En kuulu keskusteluihin joita muut toistensa tutut käy keskenään tai vähemmän tutut käy tyylillään joka ei kolahda, sorry en vieläkään tykkää palstakiusaamisesta vai onko se vain huumoria jota en tajua. Ihan kivahan olisi jutella tuntemattomampienkin kanssa, mutta ei sitä yksinpuhella viitsi enempää kuin tämän viestin verran....
Mutta hyvät jatkot kullekin ja tuo osoite profiilissa näyttää toimivan jos joku haluaa yhteyttä muuta kautta eikä omista sähköpostiosoitettani tai tunne minua facebookin kautta.
Tee ihan mitä haluat. Paskaaks se oikeestaan meille kuuluu?!
 
"Riina"
Mitä oikein tarkoitit viestilläsi? Onko sinulla jotenkin ahdistunut olo jostain mitä joku on täällä kirjoittanut sinulle? Nimettömänä ja kasvottomana on helppo purkaa omia angsteja muille..ajattelematta että toisessa päässä on oikea ihminen joka voi loukkaantua.
Luin äsken viestiketjun missä joku (varmaan aidosti huolestunut ihminen) tiedusteli voiko tehdä LS-ilmon nimetömänä. Kaikki muut vastaukset olivat asiallisia paitsi 1 jossa tyyliin huoriteltiin. Turhaa&lapsellista. Imisten pitäisi kohdella muita niin kuin haluavat itse tulla kohdelluksi.
 
[QUOTE="Riina";22698048]Mitä oikein tarkoitit viestilläsi? Onko sinulla jotenkin ahdistunut olo jostain mitä joku on täällä kirjoittanut sinulle? Nimettömänä ja kasvottomana on helppo purkaa omia angsteja muille..ajattelematta että toisessa päässä on oikea ihminen joka voi loukkaantua.
Luin äsken viestiketjun missä joku (varmaan aidosti huolestunut ihminen) tiedusteli voiko tehdä LS-ilmon nimetömänä. Kaikki muut vastaukset olivat asiallisia paitsi 1 jossa tyyliin huoriteltiin. Turhaa&lapsellista. Imisten pitäisi kohdella muita niin kuin haluavat itse tulla kohdelluksi.[/QUOTE]

Ei todellakaan ahdistunut. Totesin vaan että on elämää ilman tällaista palstaa ja ihan kivaa elämää.
Jokainen toki valitsee elämänsä ja keskutelukaverinsa. Joskus toki olisi ihan ok jutustella ihan tuntemattomienkin ihmisten kanssa, mutta toki ihan irl jos alat väärässä seurassa puhumaan väärästä asiasta, ei kukaan kuuntele tai sitten itse saa peitellä haukotuksensa.... Mutta en todellakaan ole ahdistunut, mutta oikeasti tuntuu pahalta kun vastataan asialliseen arkaan kysymykseen haistatellen. Ei äiti opettanut minua noin keskustelemaan kenenkään kanssa....
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22698170]tuli jo 3 viestiä tuon "lopetusviestin" jälkeen... :whistle: paskat sä täältä mihinkään maltat poistua.[/QUOTE]

ihan vaan mielenkiinnosta lueskelen mitä "kivaa" vastaillaan. Mutta voin lohduttaa sinua sen jälkeen kun palstan suljen en häiritse sinua enää. Kone on tässä auki, välillä kirjoittelen meilejä ja teen muutakin.
eka kerran täällä sen jälkeen kun palsta muutti muotoaan...
 
Viimeksi muokattu:
häh..
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus;22698185:
ihan vaan mielenkiinnosta lueskelen mitä "kivaa" vastaillaan. Mutta voin lohduttaa sinua sen jälkeen kun palstan suljen en häiritse sinua enää. Kone on tässä auki, välillä kirjoittelen meilejä ja teen muutakin.
eka kerran täällä sen jälkeen kun palsta muutti muotoaan...
Ja mitähän muuta, masturboitko??
 
Sull aon veihdevuodet pakostakin, kukaan ei tule tänne selittämään mitään tekemisiään kuin lotisti ja rimputarallaa.
Ihan vaan tulin tänne käväisemään koska aikanaan oli muutama täällä jonka kanssa enemmänkin yksityisviestiteltiin. Osa noista on muuten yhteydessä meilein yms nykyään mutta joskus miettii että mitä jolle kulle muulle kuuluu ja ikäänkuin ilmoitus että hengissä olen vielä, kun ei nuo vaihdevuodetkaan ole tappaneet. Mutta mitä kamalaa itseasiassa niissäkään? ne tulee jokaiselle aikanaan ja jokainen niihinkin suhtautuu tavallaan
 
joop joo
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus;22698206:
Ihan vaan tulin tänne käväisemään koska aikanaan oli muutama täällä jonka kanssa enemmänkin yksityisviestiteltiin. Osa noista on muuten yhteydessä meilein yms nykyään mutta joskus miettii että mitä jolle kulle muulle kuuluu ja ikäänkuin ilmoitus että hengissä olen vielä, kun ei nuo vaihdevuodetkaan ole tappaneet. Mutta mitä kamalaa itseasiassa niissäkään? ne tulee jokaiselle aikanaan ja jokainen niihinkin suhtautuu tavallaan
Niin niin, minullakin on tuttuja ihan omastqa tkaa että ei tarvi tätä kautta hakea ystäviä rupsahtaneista netti vonkaajista, semmosta se elämä on.
 
"Lila"
Olipas taas kivoja vastauksia teineiltä. Onhan täällä monia muitakin 40+++ naisia ja todellakin kaivataan aina välillä myös aikuista juttuseuraa.

Hyvää Joulua sinulle!
 

Yhteistyössä