Jos joku täällä kysyy, mistä saisi vähän ylimääräistä rahaa, niin miksi aina luullaan että ollaan työttömiä tai muuten kotona?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sommarcat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sommarcat

Aktiivinen jäsen
14.06.2007
3 037
0
36
siis eikö työssä käyvät muka koskaan tarvitse mitään ylimääräistä tai kallista hankintaa? Pesukone tai joku muu kallis kodenkone voi hajota, ja ei ne mitään halpoja ole. Tai voi vaan vaikka haluta uuden telkkarin.. Harvalla on tosta noin vaan ottaa takataskusta muutamaa sataa euroa ylimääräiseen. :headwall: Mä olen joka ketjussa huomannut, että mene töihin...kommentin. Miksi heti oletetaan että kaikki täällä kirjoittelijat on jotain "sossupummeja"? Ei sillä työssäkäynnilläkään rikastu, elää vain. :headwall:

nooo... kyllä sillä työssäkäyvällä yleensä helpommin jää sitä rahaa sivuun kuin kotona olijalla. Ja aika usein nää kysyjät käsittääkseni ovat kyllä olleet kotona... tai niihin olen vain siis törmännyt.

No vastaikään ihan työssäkäyvä täällä käyvä kysyi asiaa, mistä extrarahaa. Halusi itselleen kalliin hankinnan ilman pikavippejä. Ja monet hänelle ehti jo toitottaa et mee töihin!

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
No vastaikään ihan työssäkäyvä täällä käyvä kysyi asiaa, mistä extrarahaa. Halusi itselleen kalliin hankinnan ilman pikavippejä. Ja monet hänelle ehti jo toitottaa et mee töihin!

Ah, sori. multa on menny ihan ohi. totta on joo, ettei sitä työssäkäyvälläkään ole niin kovasti välttämättä sitä pelivaraa, mutta todennäköisemmin kuin sillä kotiäidillä tai työttömällä kuitenkin.

Ehkei aina myöskään oleteta olevan työtön tai kotona. minä oletin ainakin erään olevan töissä, kaipaavan tonnia johonkin (mikä tahansa syy olikin) ja kirpparin yms lisäksi sanoin josko etsisi työtä..nimittäin LISÄTYÖTÄ. moneen paikkaan (ei niin mielekkääseen) voi mennä siksi aikaa että rahatilanne taas tasaantuu, eikö?

Yleensä tuppaa vielä käymään niin että monta konetta menee vähän ajan sisällä.
Olishan se kiva että voisi vain marssia kauppaan ostamaan uudet kun tarvii, mutta kuten kirjoitit ei töissä käynnilläkään rikastu :whistle: Ainakaan sosiaalialalla.

Kaveri tossa huomas että hobbarinkin korot ovat nousseet. Jos ostaa osamaksulla niin hinta ero on huomattavasti enemmän kuin ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Yleensä tuppaa vielä käymään niin että monta konetta menee vähän ajan sisällä.
Olishan se kiva että voisi vain marssia kauppaan ostamaan uudet kun tarvii, mutta kuten kirjoitit ei töissä käynnilläkään rikastu :whistle: Ainakaan sosiaalialalla.

Kaveri tossa huomas että hobbarinkin korot ovat nousseet. Jos ostaa osamaksulla niin hinta ero on huomattavasti enemmän kuin ennen.

kattos puhutaan melkein samalla suulla, sosiaalialalla minäkin...Juu ja on tuota hirrveesti jäänyt ylimääräistä takataskuun :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:

Kyllä minä ainakin silti sanoisin että mene töihin ellei palkkasi riitä, voihan sitä ottaa toisen työn ei se niin tavatonta ole, jos menot on suuremmat kuin tulot.

ei se nyt yksinkertaista ole voi olla että luottotiedot on menny,ei voi ottaa toista työtä pitää olla aikaa myös perheelle verotuskin on kova lisätöistä.
esim mun työpaikassa ei saa olla kakkosduunia eikä pystyis kyllä tehdäkään kun on vuorotyö.

Ai miksi ei saa olla toista työtä? Kuka sen kieltää? Voithan mennä esim vuokratyöfirman listoille ja olet tarvittaessa töihin kutsuttava, jos sattuu samaan aikaan toisen työn kanssa, voi kieltäytyä

Mulla on kyllä käynyt niin, että en ehdi käyttää palkkaani. Töistä kiidän suoraan hakemaan lapset ja niitten kanssa en mene kuin lähisokokseen. Kun taas ruoka on laitettu ja pikkukakkonen katottu, on jo kaikki liikkeet kiinni, täältä on siis matkaa puoli tuntia joka suuntaan.
Itselle en voi tilata postimyynnistä, mun täytyy sovittaa joka ikinen riepu (xxxxl) ja ne pari juttua mitkä otin elloksesta lapsille, oli ehkä maailman huonointa laatua.
Jees, mulla on mies joka maksaa suuremman osan laskuista kuin minä.

Uusimmat

Yhteistyössä