Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:No hyvä, ettet pakastinta suositellut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Lähtee se saksillakin. :kieh: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Lähtee se saksillakin. :kieh: :saint:
Ja minä, aika vastikään.Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Lähtee se saksillakin. :kieh: :saint:
Tätä konstia määkin oon kokeillut![]()
Oiva keino.Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Lähtee se saksillakin. :kieh: :saint:
olisin ehdottanut samaa![]()
![]()
Oisinpa minäkin tiennyt tuon fairy keinon. Ja kun harvapää olen, niin seuraavalla kerralla en kumminkaan muista enää sitä. :snotty: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Olis tullu aiva lovi pitkiin hiuksiin, jos olisin leikannut...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:lähteeköhän sillä teippihiusten jämät![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:lähteeköhän sillä teippihiusten jämät![]()
Siihen on kyllä kampaajalla aineet? Otitko ite pois? Kannattaa kumminkin kokeilla...mä ite viksuna likkana harjasin ne pois...pienimuotoinen sulkasato :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:lähteeköhän sillä teippihiusten jämät![]()
Siihen on kyllä kampaajalla aineet? Otitko ite pois? Kannattaa kumminkin kokeilla...mä ite viksuna likkana harjasin ne pois...pienimuotoinen sulkasato :snotty:
mä revin ne irti itse virkkuukoukulla ja suomalaisella sisullaku mä fiksuna laitoin ne kotona niin eihän mulla mitään aineita ollu. ehkä joku kampaaja möis mulle lirun sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:lähteeköhän sillä teippihiusten jämät![]()
mä revin ne irti itse virkkuukoukulla ja suomalaisella sisullaku mä fiksuna laitoin ne kotona niin eihän mulla mitään aineita ollu. ehkä joku kampaaja möis mulle lirun sitä.
No koklaa nyt sitä fairya eka..ja tuu kertoon lähtikö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oiva keino.Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Lähtee se saksillakin. :kieh: :saint:
olisin ehdottanut samaa![]()
![]()
Seuraavaksi taidan kokeilla kyllä tuota fairya. :wave: