Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:En menis. Mutta remonttihommat olis kyllä mun mielestä syytä tehdä pääasiassa välillä 8-16, jos mahdollista.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:En menis. Mutta remonttihommat olis kyllä mun mielestä syytä tehdä pääasiassa välillä 8-16, jos mahdollista.
Katsos, toiset tekee ramonttinsa ihan itse ja saattavat olla muissa töissä tuolloin klo. 8-16. Että vasta töistä tultuaan tullaan tekemään sitä omaa remppaa.
Ja en valittas ennen kymmentä.
Alkuperäinen kirjoittaja merbau:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:En menis. Mutta remonttihommat olis kyllä mun mielestä syytä tehdä pääasiassa välillä 8-16, jos mahdollista.
Katsos, toiset tekee ramonttinsa ihan itse ja saattavat olla muissa töissä tuolloin klo. 8-16. Että vasta töistä tultuaan tullaan tekemään sitä omaa remppaa.
näin! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:En menis. Mutta remonttihommat olis kyllä mun mielestä syytä tehdä pääasiassa välillä 8-16, jos mahdollista.
Alkuperäinen kirjoittaja Sehän on:Mutta koska Plääh tunnusti olevansa se maailmankuuluisa bimbo (??!!), niin ehkä hän sitten osaa käyttää avujaan hillitsemään naapureitten menoa?