jos hiljaisuus alkaa klo 22.00 menisitkö tähän aikaan valittamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän talossa tollasia poraushommia yms remppahommia saa tehä vaan klo 20 asti. Muuten hiljaisuus alkaa klo 22
Mut jos järjestyssäännöissä ei oo tuollasta niinku meillä niin saa kai sitä :)

Ei kai nyt kuitenkaan porata saa tähän aikaan...sehän kuuluu ihan hirveän kovana äänenä seinänaapureille..Minä vetäisin kyllä herneen nokkaan jos naapuri alkaisi porata seinää klo 21 kun olen laittamassa lapsia nukkumaan.

Mut ei kyl ihmisellä paljoo päätä pakota jos tekee remppaa puol kymmenen illalla, siis niin et melua syntyy. Mä meen yleensä 9-10 välillä illalla nukkumaan ja lapset kasin jälkeen ja tulis kyllä tappofiilikset jos joku porais seinää tohon aikaan :/ Järki kaikessa mukana...

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
En menis. Mutta remonttihommat olis kyllä mun mielestä syytä tehdä pääasiassa välillä 8-16, jos mahdollista.

Katsos, toiset tekee ramonttinsa ihan itse ja saattavat olla muissa töissä tuolloin klo. 8-16. Että vasta töistä tultuaan tullaan tekemään sitä omaa remppaa.
Ja en valittas ennen kymmentä.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
En menis. Mutta remonttihommat olis kyllä mun mielestä syytä tehdä pääasiassa välillä 8-16, jos mahdollista.

Katsos, toiset tekee ramonttinsa ihan itse ja saattavat olla muissa töissä tuolloin klo. 8-16. Että vasta töistä tultuaan tullaan tekemään sitä omaa remppaa.

näin! =)

Alkuperäinen kirjoittaja merbau:

näin! =)

Samaa mieltä minäkin.

ihan sama kuka sen tekee; naapurit pitää huomioida! Ja valittaisin kympin jälkeen jos eivät tajua lopettaa ajoissa. Tai en valittaisi, vaan pyytäisin nätisti jotta voiskos lopetella kun pitäs saada nukuttua, aamusella aikanen herätys meidän perheellä... Ja jos ei lopettais , niin tekisin kirjallisen valituksen isännöitsijälle. Mutta koska Plääh tunnusti olevansa se maailmankuuluisa bimbo (??!!), niin ehkä hän sitten osaa käyttää avujaan hillitsemään naapureitten menoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Sehän on:
Mutta koska Plääh tunnusti olevansa se maailmankuuluisa bimbo (??!!), niin ehkä hän sitten osaa käyttää avujaan hillitsemään naapureitten menoa?

mut voi jättää tuon ulkopuolelle nyt :D :D tapelkoon nuo kaks naapuria keskenään

Uusimmat

Yhteistyössä