H
Hei
Vieras
niin jättäkää vaalea leipä pois ja voi siitä päältä! Myös tumman leivän voi vaihtaa näkkäriin. Juustot pois. Varmasti laihtuu.
Voin kokemuksesta sanoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tai jättää leivän pois ja syö vaan sen juuston =)
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:niin jättäkää vaalea leipä pois ja voi siitä päältä! Myös tumman leivän voi vaihtaa näkkäriin. Juustot pois. Varmasti laihtuu.Voin kokemuksesta sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:niin jättäkää vaalea leipä pois ja voi siitä päältä! Myös tumman leivän voi vaihtaa näkkäriin. Juustot pois. Varmasti laihtuu.Voin kokemuksesta sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tai jättää leivän pois ja syö vaan sen juuston =)
Ei. Siinä on paljon enemmän kaloreita.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:Ei voi kukaan sanoa varmasti..toimii yhteen, ei toimi toiseen.
Itse en oo syöny vaaleaaleipää vuosiin, saati käyttänyt rasvaa. Useimmiten syön kanaa kasviksilla tai salaattia ilman salaattikastiketta ruuakseni, mutta mitään ei tapahdu.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tai jättää leivän pois ja syö vaan sen juuston =)
Haha. Karppina vetelet sen juuston poikineen ja laihdut silti.![]()
Sen sijaan se leipä hiiteen. Se sisältää liikaa hiilareita.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Näkkärissä on vähemmän kaloreita kuin ruisleivässä. Ja liikkua pitää tietenkin! Mä saan luustoon tarvitsemani muualta kuin juustosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Näkkärissä on vähemmän kaloreita kuin ruisleivässä. Ja liikkua pitää tietenkin! Mä saan luustoon tarvitsemani muualta kuin juustosta.
Näkkileipä, Koulunäkki: 310 kcal
Ruisleipä, Vaasan ruispalat: 215 kcal
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Entä jos tekee vain niin että syö mitä vain mutta vähemmän kuin kuluttaa? Niin minä ainakin laihduin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Näkkärissä on vähemmän kaloreita kuin ruisleivässä. Ja liikkua pitää tietenkin! Mä saan luustoon tarvitsemani muualta kuin juustosta.
Katoppa vaasan maukas näkkileipää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Näkkärissä on vähemmän kaloreita kuin ruisleivässä. Ja liikkua pitää tietenkin! Mä saan luustoon tarvitsemani muualta kuin juustosta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tai jättää leivän pois ja syö vaan sen juuston =)
Haha. Karppina vetelet sen juuston poikineen ja laihdut silti.![]()
Sen sijaan se leipä hiiteen. Se sisältää liikaa hiilareita.
Mä oon kuule laihtunut näin jo 5kg ja aikaa ei ole kulunut kuin kaksi viikkoa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Me tehdään ruokaa painonvartijoiden ohjeilla. Ei oo mtn nälkämeininkiä ja maistuu koko perheelle. Lapsia yritän opettaa, että painonhallintaan parasta on järjellä tehty ruokavalio.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Entä jos tekee vain niin että syö mitä vain mutta vähemmän kuin kuluttaa? Niin minä ainakin laihduin.
No näinhän se juuri menee. Minä en ole kaikkia herkkuja jättänyt pois. Lasken kaiken ja syön vain n.1100kcal päivässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Entä jos tekee vain niin että syö mitä vain mutta vähemmän kuin kuluttaa? Niin minä ainakin laihduin.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Entä jos tekee vain niin että syö mitä vain mutta vähemmän kuin kuluttaa? Niin minä ainakin laihduin.
No näinhän se juuri menee. Minä en ole kaikkia herkkuja jättänyt pois. Lasken kaiken ja syön vain n.1100kcal päivässä.
Äskenhän sä vielä mainostit, että vaihdoit vain leivän näkkäriin ja jätit juuston ja rasvan pois...