Jos haluaa saada miehen 'omakseen', niin pitääkö pantata p*llua vaikka haluttaisikin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En usko että se "antaako" ekalla, tokalla vai kolmannella tekee hirveäsi eroa siihen kuinka rakastunut mies on. Siis jos on oikeaa ihastusta ilmassa tai rakkautta jopa, niin ei sillä varmastikaan ole väliä kuinka nopeasti sitä sänkyyn mennään. Syy miksi odottaisi, olisi enemmänkin se että saa jotain käsitystä miehen tunteista, ettei itse rakastuneena mene sänkyyn heti, mies ei enää soita ja sitten onkin tosi kova paikka. Siis nuorempana ainakin. Että olisi hieman varmempi ettei se toinen vain ja ainoastaan seksin takia siinä roiku. Eli siis oman pollansa takia voisi olla kivempi katsoa pidemmälle kuin ekat trehvit.

Sinänsä jännää edes vihjata että joku tietty toimintamalli olisi tae jostain suhteesta tai ilman suhdetta jäämisestä.

Mutta noin niinkuin muiden esimerkkiä seuraten:

ensimmäisen kerran kun vaimo tuli vieraisille, jäi yöksi ja kyllä sinä yönä tehtiin muutakin kuin kuunneltiin musiikkia ja juteltiin...

jos ei olisi jäänyt yöksi, olisin silti tavannut uudestaan ja halunnut saada omakseni.

kyllä nämä sitoutumiset on ihan henkilöstä itsestään kiinni, eikä siitä että vaihdetaanko vartalon nesteitä vai ei.

Kyllähän se on tosiasia. Semmoista naista ei voi päästää laivareissulle tai minnekään muuallekaan yksin. Aina panemassa kun vartiointi pettää.

Kunnollisiakin naisia on, harvassa tosin.

Kyllähän se on tosiasia. Semmoista naista ei voi päästää laivareissulle tai minnekään muuallekaan yksin. Aina panemassa kun vartiointi pettää.

Kunnollisiakin naisia on, harvassa tosin.

Mielipidekysymys :xmas:

" vartiointi pettää" ?
Kuka nyt sellaisen miehen haluaa jolla on tarve kontrolloida ja vartioida..

Mutta. Parempi vaan mennä omana itsenään sinne treffeillekin, tulee ainakin puoliso valittua puolin ja toisin sillä periaatteella että ajatukset asioista ovat samanlaiset. Jos toinen antaa heti ekalla kerralla ja toinen ei pidä sitä hyvänä juttuna, niin eikai sellainen tuttavuus syvene suhteeksi?

mä annoin nykyiselle aviomiehelleni ja lasteni isälle aikoinani heti ensimmäisillä treffeillä ihan sen takia että se pitäs mua helppona ja jättäs rauhaan.... en halunnu suhdetta hänen känssaan.
no, mies ei kuitenkaan lähtenytkään vaan piti edelleen yhteyttä ja halus tavata ja niin se väsytti mut suhteeseen ja kihloihin ja tehtiin lapsia ja mentiin naimisiin... että ei se aina se antaminen heti ole miehestä paha asia... tosin mun mies sanoi että ei oli jättänyt mua vaikka olis saanu vasta kymmenellillä koska rakastui muhun heti ensi näkemältä.
että semmosta kökköä suolsi jo silloin suustaan=)

Meillä kans alkoi yhden yön jutusta. Ajattelin ettei noin hyvännäköinen vois olla oikeesti kiinnostunut ja että se pyörittää varmaan montaa naista.. Mut miespä olikin ihastunut heti ja niin ihastuin minäkin :) Ja taas toisella kerralla kun tavattiin, niin...no enhän mä voinut pitää siitä taaskaan näppejäni erossa! Onnellisesti ollaan oltu siitä lähtien yhdessä. Se siitä teoriasta..

ai siksiköhän mun mahikset yhteen tyyppiin meni kun tavattiin baarissa ja saman tien eksyttiin sänkyyn,ja sitä enne oltiin pari kuukautta kierrelty toisiamme kuin kissa kuumaa puuroa.Ja mä olin ja olen edelleen niin ihastunut siihen et ihan sattuu kun en tiedä mitä se ajattelee.

Yhteistyössä