no saunanovia saa nyt vaikka k-raudasta mutta myykö k-rauta esim. samansävyistä lasiseinää? epäilen...Alkuperäinen kirjoittaja mä:varmaan sieltä mistä saunan ovikin on ostettu :O
Kyllä myy ja netistä löytyy myös. Ihan googlaamalla joskus hain tiedot, mutta tietenkään enää en muista mistä löytyi.Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:no saunanovia saa nyt vaikka k-raudasta mutta myykö k-rauta esim. samansävyistä lasiseinää? epäilen...Alkuperäinen kirjoittaja mä:varmaan sieltä mistä saunan ovikin on ostettu :O
epäile ihmeessä, älä ainakaan missään nimessä käy kysäsemässä, voit vaikka yllättyäAlkuperäinen kirjoittaja Hohtava:no saunanovia saa nyt vaikka k-raudasta mutta myykö k-rauta esim. samansävyistä lasiseinää? epäilen...Alkuperäinen kirjoittaja mä:varmaan sieltä mistä saunan ovikin on ostettu :O
asia kunnossa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras :epäile ihmeessä, älä ainakaan missään nimessä käy kysäsemässä, voit vaikka yllättyäAlkuperäinen kirjoittaja Hohtava:no saunanovia saa nyt vaikka k-raudasta mutta myykö k-rauta esim. samansävyistä lasiseinää? epäilen...Alkuperäinen kirjoittaja mä:varmaan sieltä mistä saunan ovikin on ostettu :O