Ahrikkaan kyl pääsee lentämätikin.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:*osoittaa suomalaista korpea*
Kato kun lentäminen. Se ei ole luonnonmukaista.
Piru pitkä matka uida/soutaa/meloa ja kävellä.Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Ahrikkaan kyl pääsee lentämätikin.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:*osoittaa suomalaista korpea*
Kuullostaa hyvältäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiköhän kun ui tuonne Turun ulkosaaristoon niin vois elää aikasta luonnonmukaisesti. Kaislasta vaan sitten vaatteet ja jne.
Tosin ehkä Suomen sääoloissa olis ihan ok että siellä saarella olis jonkinlainen hökkeli jo valmiina.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kuullostaa hyvältäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiköhän kun ui tuonne Turun ulkosaaristoon niin vois elää aikasta luonnonmukaisesti. Kaislasta vaan sitten vaatteet ja jne.
=)
Mutta jos ei olisi, kuolisi kuitenkin nopeammin ja vähemmällä kärsimyksellä kuin suomalaisessa vanhainkodissa =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosin ehkä Suomen sääoloissa olis ihan ok että siellä saarella olis jonkinlainen hökkeli jo valmiina.
No siinä mielessä joo.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mutta jos ei olisi, kuolisi kuitenkin nopeammin ja vähemmällä kärsimyksellä kuin suomalaisessa vanhainkodissa =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosin ehkä Suomen sääoloissa olis ihan ok että siellä saarella olis jonkinlainen hökkeli jo valmiina.
Mulla ei ole ajokorttiakaan, joten jos korpeen muuttaisin, niin sitten olisi tosiaan pakko sapuskansa kasvattaa itse. Tai syödä kynsiä. Mutta kai sitä on niin hyvinvointipullamössö, että ajatus askeettisesta elämästä kuullostaa houkuttelevalta.Alkuperäinen kirjoittaja Bree:mä olen tätä korvessa asumisen luonnonmukaisuutta pohtinut kerran jos toisenkin.
Meille kaikille ei riitä omaa kalavesiä, riistaa eikä perunamaata. Onko kuitenkin egologisempaa asua kerrostalossa kuin saada aikaansen oman mökin verran jätevesiä ja lämmityspäästöjä. Eikös puulämmitys ole haitallisimpa lämmitysmuotoja?
Ja harva kai pystyy elämään niin omavaraisesti ettei autoa tarvitsisi, maalla tarvitaan usein useampi auto eikä joukkoliikennettä ole (ainakaan meillä )
Ehkä se olisi ratkaisu ilmastonmuutokseen jos kaikki eläisivät niinkuin 100v sitten eleltiin, mut muuten musta tuntuu ettei sillä taida olla paljoa merkitystä enää :/
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Ahrikkaan kyl pääsee lentämätikin.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:*osoittaa suomalaista korpea*