Jos häiritsee jonkun ihmisen lasten isien määrä,...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vai olisiko tosiaan tällainen sisarusparven eri-isäisyys parempi lapsille kuin se, että on se yksi isä saman katon alla? Saisiko ihan tutkittua tietoa tällaisesta?

Eiköhän se riipu (liian) paljon yksilötason asioista. Isä saman katon alla ei tarkoita automaattisesti sitä, että kaikilla on hyvä olla.

Minulla ja siskoillani on yksi isä mutta kolme eri äitiä. En näe menettäneeni paljoakaan, mutta hurjan paljon olen saanut. Voiko joku tutkia, olisiko minun ollut parempi elää ydinperheessä? Kuinka sen voisi tutkia?

Mulla on yksi 10v. lapsi enkä todellakaan ole ajatellut ettenkö voisi saada lapsia toisen miehen kanssa. Mulla on oikeus saada lisää lapsia vaikka olenkin eronnut esikoiseni isästä.

Tunnen eräään äidin, jolla on viidelle eri miehelle lapsia, eikä yksikään eroista ole johtunut väkivallasta... Kyseinen äiti vain kyllästyy aika helposti ja baarista etsii sitten seuraavaa, vaikkei olisi edellisestäkään vielä eroon päässyt.

Aika harmillista myös, että kyseisen naisen tytär sai esikoisensa 17-vuotiaana, otti avioeron 3 kuukauden naimisissaolon jälkeen ja seurustelee nyt narkkarin kanssa...

Sattumaako? Enpä usko.

Alkuperäinen kirjoittaja Ikävää;26378621:
Tunnen eräään äidin, jolla on viidelle eri miehelle lapsia, eikä yksikään eroista ole johtunut väkivallasta... Kyseinen äiti vain kyllästyy aika helposti ja baarista etsii sitten seuraavaa, vaikkei olisi edellisestäkään vielä eroon päässyt.

Aika harmillista myös, että kyseisen naisen tytär sai esikoisensa 17-vuotiaana, otti avioeron 3 kuukauden naimisissaolon jälkeen ja seurustelee nyt narkkarin kanssa...

Sattumaako? Enpä usko.

Mutta se on sattumaa kun teinistä asti seurustelleen, vuosikymmeniä naimisissa olleen, pariskunnan lapsi saa esikoisensa 15-vuotiaana, ei ehdi ees naimisiin vaan eroaa - eikö vain että se on sitten sitä sattumaa? :P