jos ero tulis niin mihin sä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
menisit?
jos sun täytyi lähteä niin mihin menisit yöksi väliaikaisesti tai muuten?
mä menisin varmaan takas vuokralle mummun asuntoon joka tyhjillään.kaikkee sitä miettiiki.

jos ero tulisi, se olis tuo ukkoni ku lähtisi, minä ja muksut ei lähdetä kodistamme mihinkään
minä olen liian laiska muuttamaan, toisaalta myös eroamaan, joten ei taida eroa tulla kuitenkaan. -tuo ukkoraasuhan olis aivan kädetön ilman minua, eli ei taatusti eroaisi :D

mun ei tarttis lähtee,lapsienkans se olis aika kurjaa. mutta ehdottomasti porukoille,sinne on aina ovet auki meille. myöskin tädilleni ja isovanhemmille tilanteessa kun tilanteessa on tervetullut. mutta toivotaan ettei mitään sellaista tapahdu. toistaseks ainakin kaikki ok,eikä ees riidellä. venailen kollmatta lasta =)

Ottaen huomioon, etta olemme asuneet uudessa kotimaassamme n. kuukauden, "hyvaa paivaa"- tuttuja kummempia ystavyyskontakteja ei viela ole ja kaikki lahimmat ihmiset asuvat toisella puolella maapalloa, totta tosiaan toivon, etta eroa ei tule. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
jos ero tulisi, se olis tuo ukkoni ku lähtisi, minä ja muksut ei lähdetä kodistamme mihinkään
minä olen liian laiska muuttamaan, toisaalta myös eroamaan, joten ei taida eroa tulla kuitenkaan. -tuo ukkoraasuhan olis aivan kädetön ilman minua, eli ei taatusti eroaisi :D

Peesi :D

jos pitäisi nopeesti häipyä, tyyliin muutamassa minuutissa, niin menisin varmaan turvakotiin. sit vuokralle ja sieltä pitäen ryhtyisin hommaamaan vuokralaisia pois omistamastani talosta.

Yhteistyössä