R
rahoja odotteleva
Vieras
kun 1.11 on sunnuntai. Vai maksetaanko se sitten sunnuntaina vasta taikka maanantaina
sama pankki meill
sama pankki meill
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Eräpäivä tarkottaa sitä, että viimeistään sinä päivänä kuuluu se lasku maksaa. Ei siis sitä milloin se tulee olla viimeistään saajan tilillä, eihän maksajan voi olettaa tietävän kauanko menee maksun tilille siirtymisessä.
Näin ainakin yleisesti laskuissa, olettaisin että sama pätee elatusmaksuissa, jos ette ole muuta erikseen sopineet.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja myy:Eräpäivä tarkottaa sitä, että viimeistään sinä päivänä kuuluu se lasku maksaa. Ei siis sitä milloin se tulee olla viimeistään saajan tilillä, eihän maksajan voi olettaa tietävän kauanko menee maksun tilille siirtymisessä.
Näin ainakin yleisesti laskuissa, olettaisin että sama pätee elatusmaksuissa, jos ette ole muuta erikseen sopineet.
Eli maksajana kannattaa selvitää millä pankeilla on pisin aika rahojen siirrossa ja alkaa maksamaan sitä kautta. Kiusa se on pienikin kiusa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mä olen saaja ja exä tekee kyllä kiusaa aina. Ei ole vieläkään laittanut maksua menemään automaattisesti, vaikka hänellä on tilipäivä loppukuusta. Maksaa itse summan klo 23 ILLALLA, ettei kato vaan kerkiä kauppaan tms.
Toimeentulotukiasiakas olen, joten rahalle on todella tarvetta
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja myy:Eräpäivä tarkottaa sitä, että viimeistään sinä päivänä kuuluu se lasku maksaa. Ei siis sitä milloin se tulee olla viimeistään saajan tilillä, eihän maksajan voi olettaa tietävän kauanko menee maksun tilille siirtymisessä.
Eli maksajana kannattaa selvitää millä pankeilla on pisin aika rahojen siirrossa ja alkaa maksamaan sitä kautta. Kiusa se on pienikin kiusa...
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mä olen saaja ja exä tekee kyllä kiusaa aina. Ei ole vieläkään laittanut maksua menemään automaattisesti, vaikka hänellä on tilipäivä loppukuusta. Maksaa itse summan klo 23 ILLALLA, ettei kato vaan kerkiä kauppaan tms.
Eikö sinne kauppaan sitten voi mennä seuraavana päivänä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:ai viikonloppuna vai?
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mä olen saaja ja exä tekee kyllä kiusaa aina. Ei ole vieläkään laittanut maksua menemään automaattisesti, vaikka hänellä on tilipäivä loppukuusta. Maksaa itse summan klo 23 ILLALLA, ettei kato vaan kerkiä kauppaan tms.
ai viikonloppuna vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:ai viikonloppuna vai?
Oletko kuullut koskaan sellaisesta kuin "KAUPPOJEN SUNNUNTAIAUKIOLOSTA"?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mä olen saaja ja exä tekee kyllä kiusaa aina. Ei ole vieläkään laittanut maksua menemään automaattisesti, vaikka hänellä on tilipäivä loppukuusta. Maksaa itse summan klo 23 ILLALLA, ettei kato vaan kerkiä kauppaan tms.
ai viikonloppuna vai?
Entä jos ne rahat on loppu TÄNÄÄN??? ja tarvis silti sinne kauppaan mennä.
Yleensä rahat loppuu justiinsa kuun viimeinen päivä (lasken aika tarkkaan kaiken) ja eka päivä pitäis tulla rahaa, joskus maksaa heti aamusta ja usein kyllä vasta illalla. huoh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Entä jos ne rahat on loppu TÄNÄÄN??? ja tarvis silti sinne kauppaan mennä.
Yleensä rahat loppuu justiinsa kuun viimeinen päivä (lasken aika tarkkaan kaiken) ja eka päivä pitäis tulla rahaa, joskus maksaa heti aamusta ja usein kyllä vasta illalla. huoh
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Entä jos ne rahat on loppu TÄNÄÄN??? ja tarvis silti sinne kauppaan mennä.
Olisiko sitä laskukaavaa mahdollista muuttaa sen verran että siinä olisi yhden päivän pelivara?
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mä olen saaja ja exä tekee kyllä kiusaa aina. Ei ole vieläkään laittanut maksua menemään automaattisesti, vaikka hänellä on tilipäivä loppukuusta. Maksaa itse summan klo 23 ILLALLA, ettei kato vaan kerkiä kauppaan tms.
ai viikonloppuna vai?
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mä olen saaja ja exä tekee kyllä kiusaa aina. Ei ole vieläkään laittanut maksua menemään automaattisesti, vaikka hänellä on tilipäivä loppukuusta. Maksaa itse summan klo 23 ILLALLA, ettei kato vaan kerkiä kauppaan tms.
ai viikonloppuna vai?
Rahat ei siirry viikonloppuna, ainoastaan arkipäivinä. Onko se niin vaikeaa tajuta?