JOS EI KIINNOSTA KIRPPUTORIT TAI NIILTÄ OSTAMINEN, NIIN MALTTAKAA EDES OLLA ROSKIIN LAITTAMATTA HYVÄÄ TAVARAA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rtrupuska äimisteli moista...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rtrupuska äimisteli moista...

Vieras
Tässä männä viikolla tapahtui lähikaupungissa...kaiken penkova kummitäti kertoi...

Ilmeisesti sangen hyvin toimeentuleva perhe oli muuttanut pois ja heittänyt kaiken joutilaan vaatteen ja tavaran roskiin!!

Siellä oli aivan ehjiä aikuisten ja lasten merkkivaatteita, kenkiä, liinavaatteita ym. Astioitakin löytyi ja jätesäkkeihin ja laatikoihin laitettuna!!

Jos kerran on vara ostaa uutta eikä entistä kehdata mukanaan raijatan niin luulis aina löytyvän läheltä joku, joka niitä tarvitsee!!

Vain pientä vaivaa, please...

Aina löytyy joku, jolle ehjä ja hyvä tavara kelpaa ja on tarpeellinen..

Harmi, että nykyään kaupunkialueen monet roskikset ovat lukkojen takana tai Molokin uppopönttöjä maan sisässä. Ennen tiesi kuun vaihteessa ja puolessa kuussa, kun oli muuttopäivät, niin silloin kannatti katsastella roskisten tilannetta. Tv-tason olen sellaisesta meille silloin löytänyt. Nykyään ainakin meidän alueen muuttopäivät eivät ole sidottu kahteen kertaan kuussa, vaan voivat olla mikä tahansa päivä.

Tuttavien kerrostalossa on roskiskatoksessa "kierrätyspöytä", johon voi laittaa ehjän hävitettävän. Sieltä ovat tavarat kadonneet uusiin koteihin alta aikayksikön!

Pistäkää tonne lahjoitetaan palstalle(siis sille oikeelle, ei tähän ales) varmasti männöö kaikki, mikä ei ole roskaa:) ja roskat roskiin ja kierrätykseen!

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
täällä olis jätesäkillinen ehjiä vaatteita, tervetuloa penkomaan vaan :saint: ja en todellakaan ala autottomana niitä roudaamaan mihkään kirpputorille :ashamed:

Kerro ihmeessä paikkakunta :D

Meilläkin on jotain, mutta ajattelin pitää kotikirpparin sitten kun muutetaan.

Ei jaksa. Kerran kyllä soitettiin jonnekkin kirppikselle, mutta niille ei kelvanneetkaan ehjät ja puhtaat vaatteet. Joten roskiin menee, jos ei ole tilaa säilyttää..

Kaapit täynnä lapsien (eri sukupuolta) olevia pieniksi jääneitä hyväkuntoisia vaatteita, ovat myynnissä kirppariosiossa. En tiedä mitä teen niille muuton yhteydessä, ei hyviä haluaisi ihan lahjoittaakaan ja huonot on jo hävitetty.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei jaksa. Kerran kyllä soitettiin jonnekkin kirppikselle, mutta niille ei kelvanneetkaan ehjät ja puhtaat vaatteet. Joten roskiin menee, jos ei ole tilaa säilyttää..
lahjoita pois! älä myy

Ne ei kelvanneet kirppikselle ilmaiseksi.
Joskus olen jotain yrittänyt saada annettua, mutta aina pitäisi olla kuvia ja mittoja ja pahimmillaan jopa kuljetus.

Toi on vähän hankala juttu...siis itse tungen kyl roskiin aikas paljon tavaraa, mut kun en oikein kehtaa kysyä keneltäkään et haluutko ettei vaan suutu. No kun muutettiin rohkaistuin ja kavereilta kysyin...tarjolla mattoja yms huonekaluja niin osa teki kyllä hyvin kauppansa..siis annoin, mut jotenkin toi kysyminen on mulle niin ylitsepääsemätöntä. Kirpparille en jaksa rahdata. :ashamed:

Minä oon käyny usein kaatopaikalla tonkimassa toisten roskia ja yleensä aina löytyy vaikka mitä tarpeellista. Äiti harrastaa tätä myös joka viikko, joten kaappi onkin täynnä hyvä kuntoisia vaatteita ja tavaroita. älkää hyvät ihmiset laittako hyvä kuntoista tavaraa kaatopaikalle! Kyllä niille löytyy ottaja muualtakin.

Yhteistyössä