V
VäsynytÄiti
Vieras
oireita on ollut viitisen vuotta: sydämmen outoja hepuleita, joiden takia olen joutunut jopa päivystykseen mutta sydänfilmi oli ok, olo on jotenkin raskas & vetämätön, ei masentunut vaan tuntuu esim. kuin käsivarsissa olisi lyijyä, silmät aristavat valoa & minulla on näköhäiriöitä, nukun paljon. silti kolme eri lääkäriä on sanonut, että tämä ei voi olla kilpirauhasta koska arvot ovat normaalit
(ensimmäinen verikoe otettiin 3v sitten, toinen äskettäin) & olen normaalipainoinen.
otin äskettäin lopputilin, koska en jaksanut seistä töissä enkä pystynyt väsymykseltä keskittymään hommiini! mies on töissä, lapseni vien joka aamu mummilaan jotta voin tulla kotiin lepäilemään.. masentunut en ole, vaan onnellinen rakastamini miehen & rakkaan lapseni kanssa.
(ensimmäinen verikoe otettiin 3v sitten, toinen äskettäin) & olen normaalipainoinen.
otin äskettäin lopputilin, koska en jaksanut seistä töissä enkä pystynyt väsymykseltä keskittymään hommiini! mies on töissä, lapseni vien joka aamu mummilaan jotta voin tulla kotiin lepäilemään.. masentunut en ole, vaan onnellinen rakastamini miehen & rakkaan lapseni kanssa.