Jos blogini ei saa kommentteja, tarkoittaako se sitä ettei se ole kiinnostava? EIkös se niin ole?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Örrimörri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ota tämä kommentointi puheeksi blogissasi. tee kirjoitus aiheesta, että olisi mukava kuulla parannusehdotuksia blogiisi ja ylipäätään olisi mukava kuulla kuka tätä blogia lukee ja miksi.

Minullakin on blogi. Otin kommentointi mahdollisuuden pois jo aika alussa koska teen sitä enimmäkseen vain itseäni varten. Se on lähinnä kuvanblogi. Jätin vain siihen "reagointimahdollisuuden" harva jaksaa sitäkään painaa vaikka se olisi vain yksi naksautus. Blogissa käy kuitenkin paljon kävijöitä ja muutama lukijakin on tullut.

Mä rakastan katsella/lukea muiden blogeja päivittäin mutta ikinä en ole kommentoinut mitään kenellekään. Ehkä sen suhteen olen laiska ihminen ettei jaksa kommentoida vaikka monesti tekisi mieli sanoa jotain hyvää jonkun blogista :)

Saahan sulla kommentoida nimettömänä?

Mutta ei mun mielestä lukijoilla ole mitään kommentointivelvollisuutta, ei mulle oel tullut ikinä mieleenkään kommentoida mitään blogeja!

Mä luen paljon blogeja joka päivä. En juuri koskaan ehdi niihin kommentoimaan, kun haluan mahdollisimman monta postausta saada luettua kahvitauolla. Nykyään on ihan valvasti huippuhyviä sisustus- ja lifestyleblogeja. Hyvälaatuisia kuvia ja taitavaa tekstiä. Ihanaa!

Yhteistyössä