Jos asuinpaikkakunnallasi olisi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijätäällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselijätäällä

Vieras
lasten vaate ja tarvike kirppis, niin kävisitkö siellä? Itsepalvelu/myyntipöytä periaatteella
Vai onko mukavampi kirppis sellainen jossa myytäisiin kaikkea mahdollista?

Entä käyttäisitkö korjauspalvelua, jos vaikka lapsesivaatteesta joku kohta olisi rikki, mitä olisit valmis maksamaan vaikka vetoketjun vaihdosta?

Alkuperäinen kirjoittaja kyselijätäällä:
lasten vaate ja tarvike kirppis, niin kävisitkö siellä? Itsepalvelu/myyntipöytä periaatteella
Vai onko mukavampi kirppis sellainen jossa myytäisiin kaikkea mahdollista?

Entä käyttäisitkö korjauspalvelua, jos vaikka lapsesivaatteesta joku kohta olisi rikki, mitä olisit valmis maksamaan vaikka vetoketjun vaihdosta?

Kävisin ja olen käynytkin.
Korjauspalvelua en tarvitse kun anoppi hoitelee ne hommat.

Mä en osaa korjaa mitään ja tarvisin just tuollaista pikkukorjaus-apua. Nytkin kaipais 2 pojan takkia vetskarinkorjausta....Anopilta en viitsi kysyä apua kun se on hänelle niin "hankalaa"...

Lasten kirppiksellä kävisin, ja olen käynytkin. Hyllykirppis kyllä kiinnostaa enemmän kuin perinteinen kirppismyynti.

Korjauspalvelua käyttäisin, koska itse olen ihan käsi niissä hommissa. Hinnasta en tiedä, kerran kun kysyin mitä vetskarin vaihto vauvan vanupukuun olisi tullut maksamaan niin summa oli parikymmentä euroa, mikä oli ihan liian paljon mun mielestä.

Ihan kiva idea mutta mikäli hinnat olisi siellä normikirppiksien hintoja korkeampia niin en kävisi. Täällä meillä päin oli tuollainen lastenkamoihin keskittyvä kirppis mutta hinnat oli niin korkeita ettei menestynyt kyllä pitkään.

Meillä on lastentavarakirppis ja oon käynny kerran siellä ja varmast meen uudestaaki.

Ja juu, tuo korjauspalvelu löytyy ihan omasta takaa, itse ompelen jos tarvitsee ja molemmat tädit kanssa.

meidän pienellä paikkakunnalla on peräti kaksi itsepalvelukirpparia, joissa myydään siis ihan mitä tahansa niillä pöydillä. Pelkkä lastenvaatekirppis tuskin kannattaa, ja tuo, jossa maksaa pöytävuokran ja hinnottelee itse kamansa, tuntuu menestyvän yrittäjänkin kannalta paremmin kuin se, että yrittäjä ottaa vaatteesta 50 %, silloin kun pitää tuota hinnoitella niin korkeaksi, ettei se enäämene kaupaksi.

Eli käytän.

Vaatteiden korjauspalvelua tuntuu aika moni tarvitsevan, ,minä en kun korjaan itse paitsi tietty jos olisi niin kiireinen ettei ennttäisi..

kävisin ehdottomasti, mukavempia paikkoja nuo lastenvaatekirppikset, kun ei tarvitse muun roinan seasta etsiä hakemaansa :D Korjata osaan itsekin, mutta ehkä max.10e voisin maksaa vetoketjun vaihdosta!

Yhteistyössä