Jos annan yhden lapsen pois niin ottaako ne kaikki?

• Viestiketjun aloittaja oma muttei kuitenkaan
  • Ensimmäinen viesti
oma muttei kuitenkaan
toi 7 vuotias on jotain aivan järkyttävää. en mä saa sen päähän mitään menemään. en osaa sitä kasvattaa. aina sen kanssa ollut ongelmia, pahenee vaan. parempi ois jos sitä ei tässä olis, koko perhe kärsii.

noiden kahden muun kanssa kaikki mennyt ihan ok.

Ei uskoakseni mene niin, että jos yksi lähtee, niin kaikki automaattisesti. Voihan olla esim. erityislapsia, joiden kanssa kotona ei pärjätä, jolloin vain erityislapsi huostaanotetaan ja koska muut eivät kärsi mitenkään vanhempien seurassa, niin olisi jokseenkin likinäköistä huostaanottaa kaikki.

Toivottavasti saatte apua tilanteeseen :hug:

ap
pakkohan tässä on jotain keksiä. nytki olen itkeny koko illan. itkua ja huutoa on päivittäin, niin mulla kun lapsella. kohta alkaa oireilla muutkin. ei vaan onnistu. tainnu kaikki tunteet kuolla. ei tunnu yhtään enää omalta.
hoitoon joudetaan koko porukka.

Hui, hae ihmeessä apua jostakin! Meillä on kans 7-vuotias jonka kanssa on alusta alkaen ollu vaikeuksia. En jaksa tässä sen kummemmin lähteä yksityiskohtiin mutta sanotaan niin, että hän on juuri sellainen "kauhukakara" joista saa lukea esim. tälläkin palstalla :/ Vuosia yritettiin saada apua ilman tuloksia kunnes viime jouluna pojan puheet oli jo niin pelottavia, että vaadin päästä perheneuvolaan. Siellä ollaan kuljettu koko tämän vuoden ja pikkuhiljaa alkaa syy käytöshäiriöihin selviämään.....

Meillä kans kaks nuorempaa joiden kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa. Hae ihan oikeesti apua!

Noh, sun tilannetta muuten kommentoimatta.
Mun "serkkuni" on kasvattilapsi setäni perheessä, olut parivuotiaasta asti.
Hänen äitinsä antoi serkkulikkani pois, ja ei ainakaan hältä muita lapsia samalla "viety". Hänellä serkuani vanhempi lapsi, ja 2 nuorempaa, joista siis toinen (nuoremmista) oli jo syntynyt kun serkkuni pois annettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pakkohan tässä on jotain keksiä. nytki olen itkeny koko illan. itkua ja huutoa on päivittäin, niin mulla kun lapsella. kohta alkaa oireilla muutkin. ei vaan onnistu. tainnu kaikki tunteet kuolla. ei tunnu yhtään enää omalta.
hoitoon joudetaan koko porukka.
meillä myös lapset kovia huutamaan ja kitisemään... oletko lääkäreille, neuvolassa puhunut...jos vaikka erityistuen tarvetta

Yhteistyössä