Jos äiti ei imetä, missä vaiheessa voi olla pois vauvan luota päivän?

• Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti
miettii
Tai siis missä vaiheessa itse tekisitte näin. Jos ajattelee tilannetta missä vauva on 2kk ja isä hoitaisi sitä, pariskunnalla ennestään vanhempi lapsi 4v ja tämän esikoisen kaverin äiti on pyytänyt heidän mukaansa lastentapahtumaan päiväksi. Siinä menisi n. 8h.

Lähtisitkö jo tässä vaiheessa vai siirtäisitkö myöhempään?

Meidän poika oli pois kokonaisen yön 3viikkosena.. En imettäny, ku poika ei suostunu imemään. Harmitti, mut ei mahtanu minkään. Mie en olis jaksanu käydä taistelee 2kk et poika olis sen tissin suuhunsa ottanut... Eikä tuo poika oo kärsinyt yhtään.

Lähtekää ihmeessä! Todella hyvä tilaisuus olla vauva isänsä kanssa ja sinä saat olla esikoisen. Itse olin sairaalassa leikkauksessa kun poika oli reilun viikon ikäinen eikä mitään ongelmia tullut.

ap
Kiitos!

Isä on kyllä ollut paljon kotona ja vauva tottunut hänen hoitoonsa. Tuo päivä tosissaan houkuttelee ja mieskin on patistamassa sinne, haluaa olla vain vauvan kanssa kaksin ja esikoinenkin tykkää.

Joku kaveri vaan ihmetteli miksen ota vauvaa mukaan mutta kieltämättä se hankaloittaisi päivää ja kuitenkin vapaalla oleva isä haluaisi mielummin hoitaa vauvaa.

Yhteistyössä