Jopas nyt taas rysähti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
meinaan noita lääkärikäyntejä oikeen urakalla tähän loppuvuoteen.
Eilen käytiin tytön kanssa lääkärissä näyttämässä silmää - viikon päästä uus näyttö ja sit tehtiin lähete silmälääkärille. Tytöllä (4v) on jotain ihottumantyyppistä silmäluomissa - luomitulehdukseksi sitä sanottiin, mutta ei parane vaan lääkkeistä huolimatta.

Tänään on 8kk:n tytön neuvolalääkäri, siis se normitarkastus kylläkin vaan.

Huomenna on pojan (10v) lääkäri kuulonaleneman takia - luultavasti tulee lähete korvalääkärille, että saadaan pojalle TAAS uudet putket.

Ensviikolla on sit 6v:n pojan neuvolakäynti.

Sitäseuraavalla viikolla 2v:n aika korvalääkärille - sovitaan mahdollisesta putkituksesta. Tytöllä liimakorva.

Siitä seuraavalla viikolla on esikoisen (kohta 15v) astma-kontrolli.

Juuh... mutta mikäs siinä, pitää olla onnellinen siitä, että mulla on nyt se auto :) ja ennenkaikkea siitä, että kukaan lapsista ei kuitenkaan ole mitenkään siis silleen vakavasti sairas.

Asian vierestä, mutta minkälainen on tyttäresi silmäluomi?

Mulla kun on toisessa luomessa sellainen kohta josta iho hilseilee pois, atooppiseksi ihottumaksi joku lääkäri sen joskus sanoi..Bepanthenillä rasvailen, joskus jollain kortisonivoiteella, ollut jo yli 10 vuotta, meikata ei voi, ärtyy ihan hirveästi.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:

Mulla kun on toisessa luomessa sellainen kohta josta iho hilseilee pois, atooppiseksi ihottumaksi joku lääkäri sen joskus sanoi..Bepanthenillä rasvailen, joskus jollain kortisonivoiteella, ollut jo yli 10 vuotta, meikata ei voi, ärtyy ihan hirveästi.

Mulla auttoi sellaiseen kuivaan, hilseilevään, vähän kutittavaan A-vitamiinivoide

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:

Mulla auttoi sellaiseen kuivaan, hilseilevään, vähän kutittavaan A-vitamiinivoide

Onko tuo voide ihan apteekista, löytyy helposti? Joku tietty merkki?

Yhteistyössä