Jopa Paavo Lipponen piIkkaa Sannaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Paavo
Aapeellä on taas lukemisen sisäistämisessä ja ymmärtämisessä mustia aukkoja.
Toimittajan olisi pitänyt täsmentää käsitteiden sisältö. Boomereiden syntymävuodet heittelevät kirjoittajan mukaan. Miellän itseni boomeriksi, ja olen siitä ylpeä. Beat-kulttuurista en ole kuullutkaan. Viisastun, kun otan netistä selvää asiasta.

Paavo kuitenkin kuittaa Sannalle
Paavo on lupsakka savolainen, ja ei hänen juttuja käsitä muut kuin heimolaiset minä mukaanluettuna.
Sanna on havaittu viimeksi tiedekeskus Heurekassa kuin harvinainen lintu.
Tämän viikon luontoäänestä en muista koko nimeä. Loppuosa on hippiäinen.
Jos Sanna-pakkomielteesi kestää vielä pitkään, mikä estää sopimasta Sannan kanssa tapaaminen vaikka Heurekan lahjatavaraosastolla. Juotte munkkikahvit, ja myös kävelette sillä sillalla. Samalla sillalla usein kävelin työmatkaani. Ehkä Vantaan joessa virtaa vielä vettä vaikka minä en olekaan enää niillä seudulla virtaamista jouduttamassa. Luonnonlait pelittävät, eikä meidän kuolevaisten tarvitse muuta kuin herätä uuteen päivään, keittää aromikas kahvi, katsoa aamun uutiset ja sitten mieltä hieman kuohuttava saippuasarja. Loppupäivä iltaan menee sitten omalla painolla.

Paavo on lupsakka savolainen, ja ei hänen juttuja käsitä muut kuin heimolaiset minä mukaanluettuna.
Jos Sanna-pakkomielteesi kestää vielä pitkään, mikä estää sopimasta Sannan kanssa tapaaminen vaikka Heurekan lahjatavaraosastolla. Juotte munkkikahvit, ja kävelette myöhemmin läheisellä sillalla. Samalla sillalla usein kävelin työmatkaani. Ehkä Vantaan joessa virtaa vielä vettä, vaikka minä en enää olekaan niillä seudulla virtaamista jouduttamassa. Luonnonlait pelittävät, eikä meidän kuolevaisten tarvitse muuta kuin herätä uuteen päivään, keittää aromikas kahvi, katsoa aamun uutiset ja sitten mieltä hieman kuohuttava saippuasarja. Loppupäivä iltaan menee sitten omalla painolla./retusoin

Jos Sanna-pakkomielteesi kestää vielä pitkään, mikä estää sopimasta Sannan kanssa tapaaminen vaikka Heurekan lahjatavaraosastolla. Juotte munkkikahvit, ja myös kävelette sillä sillalla. Samalla sillalla usein kävelin työmatkaani. Ehkä Vantaan joessa virtaa vielä vettä vaikka minä en olekaan enää niillä seudulla virtaamista jouduttamassa. Luonnonlait pelittävät, eikä meidän kuolevaisten tarvitse muuta kuin herätä uuteen päivään, keittää aromikas kahvi, katsoa aamun uutiset ja sitten mieltä hieman kuohuttava saippuasarja. Loppupäivä iltaan menee sitten omalla painolla.
Mitä tajunnan laajentavaa sulla on tapana nauttia?

Marin niitti mainetta sillä, että hän järjesti kavereilleen kosteita juhlia Kesärannassa. Myös Lipponen mainitsee ”biletyksen” Kesärannassa.

– Sen ajan biletystä oli kulttuuri-ilta syksyllä 1995, vieraina muun muassa Derek Shearer ja Arja Alho. Luimme ääneen runoutta, minä amerikkalaista lempirunoilijaani Lawrence Ferling-hettiä kokoelmasta Coney Island of the Mind, jonka olin tuonut USA:sta 1961. Johnny Nolan has a patch on his ass, kids chase him… (Johnny Nolanilla on paikka perseessä, lapset jahtaavat häntä…). Runo oli julkaistu suomeksi jo muinoin Kuopion lyseon oppilaiden Proteini-lehdessä, Lipponen kirjoittaa.

– Olin beat-sukupolvea, en boomeri, Lipponen kuittaa Marinin suuntaan mainitsematta kuitenkaan Marinia nimeltä.

Paavo taisi bilekavereineen nauttia laadukkaampia ja väkevämpiä juomia mm. laatuviinejä ja konjakkeja.

Nytkyään Eduskuntatalon vessassa taitaa olla parhaat "bileet".

Yle löysi huumejäämiä eduskunnasta: ”Tuloksia voi pitää aika lailla pomminvarmoina”

"Yle etsi jälkiä huumeista eduskunnan WC-tiloista sinä iltana, kun eduskuntaryhmät viettivät pikkujoulujaan. Laboratorion analyysin perusteella huumejäämiä löytyi kolmesta vessasta.

Eduskunnan pikkujoulujen aikaan kerätyistä näytteistä kolmesta vessasta löytyi jälkiä amfetamiinista, ekstaasista ja kokaiinista."

Ei tarvitse ihmetellä narsistista, tunnekylmää politiikkaa, se on tavallista näitä aineita enemmän käyttävillä.

Sinähän voisit ehdottaa munkkikahveja Setikselle. Ihan rauhassa juttelisitte mieltä painavat asiat selviksi.

Yhteistyössä