jopa oli pirun viisas hiiri

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
meille on tullut hiiriä, joita olen nyt sit pyydystänyt muutaman päivän. ja jo saanut kahdeksan kappaletta. mut viime yönäpä oli niin viisas hiiri, että vei loukusta juuston ja ei jäänyt kiinni, :kieh: . mä kuuntelinkin yöllä, että rapina kävi ja että kohta kolahtaa, vaan eipä vaan.

Kääks, joko taas on se aika että ne pirut tunkee sisään??!

Meillä ei vielä ole näkynyt yhtään, mutta pian kai näkyy... Meiltä löytyy koiran raksuja mitä kummemmista paikoista, hiiret kuljettaa niitä piiloon :x Sadevaatekaapista löytyi kerran varmaan 5dl :x Kesyiksikin ne tulee, olin viime talvena illalla myöhään piirtelemässä keittiössä ja näin kun hiiri tassutti koiran kupille, nappas raksun, kyttäili mua ja lähti rauhallisesti jatkamaan matkaa.... Koirakin kävi sitä haistamassa, mutta anto olla rauhassa. ( Mietti kai että "taas uusi lemmikki talossa ;) :whistle: )

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
Mä käyn varmaan kuunvaihteessa karkottimen jota kaeri suositteli, maksaa n.50? ja tehoaa.. inhoan sitä että aamulla seinän vierus päydät on täynnä paskaa.. |O

Niin sellasen joka päästää jotain ääntä mitä ihminen ei kuule? Olen monesti miettinyt että mahtaako koira kuulla sen? On varmaan aika kamalaa koiralle, jos siis kuulee....

:/

Alkuperäinen kirjoittaja Kuutäpläpirkko:
Mä käyn varmaan kuunvaihteessa karkottimen jota kaeri suositteli, maksaa n.50? ja tehoaa.. inhoan sitä että aamulla seinän vierus päydät on täynnä paskaa.. |O

Niin sellasen joka päästää jotain ääntä mitä ihminen ei kuule? Olen monesti miettinyt että mahtaako koira kuulla sen? On varmaan aika kamalaa koiralle, jos siis kuulee....

Ei haittaa kotieläimiä ja tuo on semmonen että se teho (ääni? ) kulkee sähköjohdoissa eli häätää ne elukat joka puolelta taloa..

Alkuperäinen kirjoittaja Kuutäpläpirkko:

Ei haittaa kotieläimiä ja tuo on semmonen että se teho (ääni? ) kulkee sähköjohdoissa eli häätää ne elukat joka puolelta taloa..

Ahaa, kiitoksia tiedosta
:) Taas vähän viisaampana ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ulos vesi saaviin vettä ja roskapöntön viereen.ja joku sellanen juttu että pääsevät kiipeämään siitä saaviin.hukkuvat

pah..ei toi mitään auta. Sisälle ne tulee kun ilma viilenee ja ruoka alkaa loppuu.

kääk,inhottavaa!! Aikoinaan asuin talossa missä oli sikana hiiriä kun viljapeltoa oli joka suunnassa. Me metsästettiin niitä kissan kanssa kilpaa..niin paljon niitä oli että kissakaan ei kerenny hoidella vaikka virtaa piisas. Meillä ne pirulaiset vei herkut loukusta monta kertaa kanssa. Kerran kattelin telkkaria ja kuulin kun kissanruokakipolla rapisteltiin. Rouskutus kävi..aattelin että jaa kukas se kissan päästi..kunnes tajusin että mähän oon yksin kotona joten ei kukaan!! Eli kissa oli ulkona ja hiirulainen popsi sillä aikaa sen ruoat! Röyhkeetä :laugh:

Yhteistyössä