Joogasin videon mukaan ja ajattelin että en minä ikinä tuolleen pääse

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun en ole yhtään liikunnallinen ihminen. Tein silti videon mukana ja olin aivan hämmästynyt kun löysin itseni asennoista, missä en ole ikinä ollutkaan! Todella avartavaa. Olen niin iloinen että pääsin noin vaikka ensin luulin etten taivu.

Yksi asento oli esim. näin (tietääkö joku sen nimeä?)
Ollaan ensin matolla polvillaan ja aletaan kääntymään taaksepäin, kyynärvarret on matossa ja pää taipuu taaksepäin. Pää on maassa ja sitten nostetaan kädet vielä ilmaan. Jalat pysyy samassa asennossa koko ajan.

Olin varma että en pääse!!! Mutta minä pääsin :D
 
vierailija
Kun en ole yhtään liikunnallinen ihminen. Tein silti videon mukana ja olin aivan hämmästynyt kun löysin itseni asennoista, missä en ole ikinä ollutkaan! Todella avartavaa. Olen niin iloinen että pääsin noin vaikka ensin luulin etten taivu.

Yksi asento oli esim. näin (tietääkö joku sen nimeä?)
Ollaan ensin matolla polvillaan ja aletaan kääntymään taaksepäin, kyynärvarret on matossa ja pää taipuu taaksepäin. Pää on maassa ja sitten nostetaan kädet vielä ilmaan. Jalat pysyy samassa asennossa koko ajan.

Olin varma että en pääse!!! Mutta minä pääsin
Mutta pääsitkö pois? ;)
 
vierailija
Pääsin, onneksi :D
Kiitos ystävällisestä viestistä :)

Videon jooganainen nousi siitä ketterästi ja joustavasti ylös, minä pyngersin hieman erilailla mutta ylös pääsin ja menin siihen asentoon vielä kolme kertaa innoissani. En olisi uskonut että taivun, olen kuin heinäseiväs :D
Ap
 

Yhteistyössä