joo-o mies lähti sitten ulkoruokintaan hetkeksi taas

• Viestiketjun aloittaja ...o...
  • Ensimmäinen viesti
...o...
on sekumma ku aikuinen mies ei osaa puhua asiallisesti.. kauheen riidan pisti pystyyn taas.. onneks lapset oli mummulla ku käytiin asuntoesittelyssä.
kaikkia ilkeitä sanoja taas tuli ja niitä saa nyt sitten miettiä itsekseen..
pari päivää äitinsä toisella asunnolla tekee varmaan hyvää..mut miten kauan tällästä.. eikö ihminen voi oppi virheistään ja sekin ala tajuamaan et loukkaa ku puhuu noin:/

valitettavan paljon vissiin tota et ei osata toista kohtaan käyttäytyä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tuo piristi, niin varmaan sitten olen..

ihme et toikin komentti sai mut itkemään.. noh ehkä se on tää raskaus..
älä välitä
älä tosiaan välitä, sinä itse tiedät paremmin täällä kuin kukaan muu, nuo tommoset immeiset kuin tämä älykääpiö nauttii vain siitä että saa kirjoittaa ilkeitä asioita...

Koita vaan jaksaa

vieras
Voisko tänne perustaa sellaisen palstan, jossa miehet vois haukkua ääliöitä muijjiaan. On naisissakin välillä kestämistä ja sitten paukkuu aina tämä toinen vakiolisäys "kun on vielä' raskaanakin" selityksenä. Kyllä ne hormoonit jyllää, joo, mutta silloin pitäisi ottaa muijankin aikalisä ja miettiä, mitä tuli itse tehtyä tai miten käyttäydyttyä ja miksi mies käyttäytyy "huonosti".

Alkuperäinen kirjoittaja ...o...:
on sekumma ku aikuinen mies ei osaa puhua asiallisesti.. kauheen riidan pisti pystyyn taas.. onneks lapset oli mummulla ku käytiin asuntoesittelyssä.
kaikkia ilkeitä sanoja taas tuli ja niitä saa nyt sitten miettiä itsekseen..
pari päivää äitinsä toisella asunnolla tekee varmaan hyvää..mut miten kauan tällästä.. eikö ihminen voi oppi virheistään ja sekin ala tajuamaan et loukkaa ku puhuu noin:/

valitettavan paljon vissiin tota et ei osata toista kohtaan käyttäytyä..
:hug:
Pnks miehelles useinkin tuollanen haukkuminen tapana?
Jos ei ala tajuamaan, niin pistä lopullisesti ulkoruokintaan, ei tuollastakaan tartte kestää

AP
ainoastaan sillon ku on töistä väsynyt.. enkä mä eroa sen takia halua.. ei kuitenkaan huorittele ym mitään tollasta..
ja asunto on mun.. ja sopimus on ollut et jos alkaa tuntua silti et keittää yli pitää sitten ottaa etäisyyttä.. ollaan vasta siinä vaiheessa et todella ollaan pystytty elää yhdessä.. ennen tää oli paljon pahempaa.. tää selostuskin on niin sekavaa

mamahemuli
Oisko teillä keskustelun paikka käytöstavoista kunhan olette molemmat rauhoittuneet? Tai kaikken parasta olisi jos menisitte johonki keskustelemaan missä joku ulkopuolinen neutraali taho olis auttamassa, perheneuvola/kirkon perhetyönkeskus tai joku muu sellainen. Kuluttavaa on varmasti tuollainenki.

Yhteistyössä