Joo-o. Meillä sit on tainu käydä varkaita...

Perkele.
Tyttö sai 1 vee lahjaks 120? rahaa, jotka oli kirjekuoressa pöydällä, ja kas vain, ne on hävinny sen jälkeen kun meillä oli eräs kaverin pikkusisko vahtimassa tyttöä sen aikaa kun oltiin itse töissä pari tuntia.
koko hiton kämppä on kaivettu kaks kertaa läpi patjan välejä ja kirjojen välejä myöten, roskiksia unohtamatta ja niitä ei löydy mistään...
|O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuikka:
Mielenkiintoinen 1-v. lahja. :)

No ne oli mun äidiltä tytön talvihaalaria varten rahaa kun ei hän osaa kuulemma sopivaa muuten ostaa...

Olen laittanut tekstarin sille ja kysyin että onko tullu nähtyä sellasta kuorta jne, nii eipä oo vastannu.
tytön isosiskolle soitin ja oli kuulemma meiltä lähtiessä menny kauppaan ja nyt hänen ukko selvittää että onko lompakossa ollu isoja rahoja kun meni sinne...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Salamaseepra:
Tosi patti tilanne..
Ei voi muuta sanoa. Vielä varmistat joka paikan ja jos ei löydy niin otat yhteyden lapsenvahtiin ja ystävällisesti kysyt onko hänellä tietoa kirjekuoresta.
Inhottavaa :eek:
Ei se vastaa ees puhelimeen kun yritetään soittaa tai laittaa tekstiviestiä...
Ja kaikki mahdollinen on koluttu aamusta asti läpi, monesti...
Kyllä oikeen itkettää että pieneltä viedään rahat... :/
 
minny
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja Salamaseepra:
Tosi patti tilanne..
Ei voi muuta sanoa. Vielä varmistat joka paikan ja jos ei löydy niin otat yhteyden lapsenvahtiin ja ystävällisesti kysyt onko hänellä tietoa kirjekuoresta.
Inhottavaa :eek:
Ei se vastaa ees puhelimeen kun yritetään soittaa tai laittaa tekstiviestiä...
Ja kaikki mahdollinen on koluttu aamusta asti läpi, monesti...
Kyllä oikeen itkettää että pieneltä viedään rahat... :/
toi on aika selkee merkki siitä että on rahat vienyt, jos ei kerran vastaa yheydenottoihin. Tosi ikävää, mut älkää antako periksi!
 
vieras
Ei millään pahalla, mutta miten voitte jättää tuollaisen summa näkyville, kun vieraita vielä on?

Tosiaan, ihmettelen vain, ei tarvitse vetää palkoja nenään, jälkiviisaudesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei millään pahalla, mutta miten voitte jättää tuollaisen summa näkyville, kun vieraita vielä on?

Tosiaan, ihmettelen vain, ei tarvitse vetää palkoja nenään, jälkiviisaudesta.
No ei sitä sillon ajatellut ja kun olin itse töissä ja mies myös, niin jouduttiin hälyyttämään tänä tyttö meille että hakee tytön hoidosta ja on sen kanssa 2 h meillä että päästään itse töistä, eli ei edes itse käyty sillo kotona...
En mie mitään herneitä tässä ala vetämään, vaikka vituttaaki ku pientä oravaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Me ei missään nimessä annettais asian jäädä tohon!! En tarkoita et ap olisi jättämässäkään mut näin yleisesti pistää riepomaan tommonen törkee varastelu jos tää tyttö on kehannut viedä ne rahat. :kieh:
odotetaan nyt vielä pari tuntia ja jos ei siihen mennessä kuulu vastausta nii ei muuta ku poliisiasemalle sitten...
 
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Onpa kyllä törkeää. :( Minkäikäinen tyttö on, siis se kaverisi pikkusisko?
on nyt 16 vuotta
Tuon ikäisen luulisi jo älyävän. :headwall: Tai pitäisihän se älytä oli minkäikäinen hyvänsä. |O Mua kyllä ottas päähän ihan sairaasti. Laita tytölle viesti että teet rikosilmoituksen jos hän ei suostu selvittämään asiaa.
 

Yhteistyössä