Joo ja ei voi muka visa electronilla mennä tili miinukselle!!!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kattoin tilille niin se on 6,45 miinuksella. Siis mitä vittua?!? |O |O Olen automaatilla kattonut eilen tilin saldon ja se näytti 38?. Kävin ruokakaupassa ja nyt sitten on tänään ilmeisesti mennyt joku ostos jota ei ollut mennyt silloin, kun olisi pitänyt. :headwall: :headwall:

Paljonkohan tuosta menee sakkomaksua? No ei muuta kuin kiikuttamaan tilille nyt rahaa, kun sitä vähän käteisenä on. En kyllä tiedä onko aivan tuon vertaa. :kieh:

Mulla on myös kerran menny, mkun katevaraukset ei ollu menny tililtä vaan oli palautunu tilille. 30 päivässä jonkun järjestelmävirheen takia. Sitten kun ne aikojen päästä meni, niin kappas, tili miinukselle. Muo nyppi, kun suostuin maksamaan 10 euroa ylitysmaksua, kun kerran Electronin piti olla kortti, jota ei voi ylittää :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mulla on myös kerran menny, mkun katevaraukset ei ollu menny tililtä vaan oli palautunu tilille. 30 päivässä jonkun järjestelmävirheen takia. Sitten kun ne aikojen päästä meni, niin kappas, tili miinukselle. Muo nyppi, kun suostuin maksamaan 10 euroa ylitysmaksua, kun kerran Electronin piti olla kortti, jota ei voi ylittää :kieh:

No niinpä! Ja että kymppi pitää maksaa tuosta nyt sitten. :snotty: Kyllä pankki nyppää kaikesta maksun, laskunkin maksaminen tiskillä kuulemma maksaa 10?. :kieh: :kieh:

Minä menin heti kiukkuamaan pankkiin ja ilmoitin ettei ainakaan mitään ylitysmaksuja makseta. Eikä tullutkaan mitään maksua, tosin laitettiin rahaa heti kun huomattiin, eli ei ehtinyt olla monta päivää miinuksella.

Mulla voi mennä tili miinukselle vaikka on elektron, jos esim menee suoravelotuksen kautta laskuja ja tilillä ei ole tarvittavaa summaa.. mutta ei siitä kyllä ikinä vielä ole mennyt mitään ylimääräisiä maksuja. Pankkina Nordea.

Joo, on mennyt useammankin kerran. Toisissa paikoissa ne katevaraukset menee myöhemmin kuin toisissa, ja sitten napsahtaa. Sama juttu, Nordealla ainakin tulee kymppi sakkoa. Pitäis käyttää vaan käteistä, mutta kun...

Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:
jotain palvelumaksuja aloittajalla...
Meillä on sattunut kerran tytöllä,että palvelumaksut oli nappastu ja tullut tilinylitys?

Ei ole mitään palvelumaksuja. Mä luulen, että kun olen kaupassa maksanut, niin ei ole jotenkin tullutkaan sitä katevarausta tilille.

Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:
jotain palvelumaksuja aloittajalla...
Meillä on sattunut kerran tytöllä,että palvelumaksut oli nappastu ja tullut tilinylitys?

Ne nappastaa yleensä silloin,kun sitä rahaa on siellä sen verran.
Mulla meni kerran että siwa veloitti mun ostokset vasta viikon päästä :o
Vaikka sen pitäisi näkyä varauksessa samantien.

Minulla menny miinukselle vain kun ne on ottanu palvelumaksuja ja en ole muistanu kyseistä ja tyhjentäny tilin..
En mie tajuu kui olette saannu miinukselle, ku mulla se ei onnistu sitten millään. Ei anna ostosta tehä jos tililtä puuttuu 1 sentti.

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Minulla menny miinukselle vain kun ne on ottanu palvelumaksuja ja en ole muistanu kyseistä ja tyhjentäny tilin..
En mie tajuu kui olette saannu miinukselle, ku mulla se ei onnistu sitten millään. Ei anna ostosta tehä jos tililtä puuttuu 1 sentti.

Ei munkaan kortti anna ostaa jos vähänkään puuttuu. Jos tili on + riittävästi ja edellistä ostoa ei oo velotettu/ ei oo varausta, niin ei se sillon oo kortin vika. Electron katsoo sen hetkisen tilanteen.

esimerkiksi näin on siis käynyt, että olen käynyt vaikkapa tankkaamassa, ja siitä onkin katevaraus mennyt pankille jotenkin kummallisesti vasta sitten, kun olen jo käyttänyt tilin tyhjäksi Siis jos tilillä on ollut vaikka 50 euroa, olen tankannut neljälläkympillä ja sitten käynyt samantien ruokaostoksilla... Ja kuvitellut siis että tilillä on ollut vaikka kuuskymppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:

Mieheni tilille oli ilmeisesti tullut katevaraus, mutta tiliä ei oltukaan veloitettu ja se katevaraus oli mennyt kuukauden kuluttua pois. Ja veloitus tapahtuikin kuukausia myöhemmin, jolloin tilillä ei ollut riittävästi rahaa.

mulla meni vähänaikaa sitten 60? miinukselle. ja tuli yllärinä. tankkasin tuon summan. jostain syystä se tuli katevarauksista takasin käyttöön ja kun lähdin shoppaileen ni laitoin kaiken sileeks. sitten ne viikkoo myöhemmin halus sen ottaa ja meni miinukselle. mun ei tarvinnu maksaa ylitysmaksuja. sammossa oli tili. en oo sitä sen jälkeen käyttäny.

Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Mulla ei oo menny minkalle, eivät myy jos ei piisaa ja electron myös.

No plussaa munkin saldo on eilen näyttänyt 38? ja nyt sitten tänään on tili miinuksella.

Paljolla sitten ostelit?

Ruokakauppaan meni 25,50?, olin siis just ennen sitä kattonut, että tilillä tuo 38?. Sieltä on jäänyt joku aiempi katevaraus pois ja nyt sitten on mennyt.

miehellä meni kerran niin että tililtä oli menny joku pankin maksu ja meni siis miinuksille 7?.. ja sitte hältä perättiin viel 15? ylitysmaksua.. aikansa tapeltuaan ei tarvinnu maksaa koska electronista oikein painotetaan ettei voi mennä yli

Yhteistyössä