Joo ei kuulu tänne mut kysyn kuitenki.. Täällä joku vosi vastata.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toivoliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Toivoliini

Jäsen
28.01.2012
480
0
16
Olen (olin) rv 6+3 raskaana, viikko(5+3) sitten (ma) tuli pyyhittäessä paperiin verta, sen jälkeen ei mtn vuotoa, ei hyytymiä tmv ja digi näytti raskaana 2-3.

Pe digi näytti raskaana 1-2 (viikkoa hedelmöityksestä).

Tänään , gyne ultras, ja kohtu oli TYHJÄ mihin se tavara on hävinny, kun ei poiskaan ole vuotanu. Ei kipua, ei vuotoja, testi plussaa..

what:O

Mulla on ollut tuulimuna ja se vuoti pois niin pulpahteli sellassia ihania hyytymiä.. Voihan tää olla toki jotenki toisenlainen.

Ja mä oon tehny niiiiiiiiiiiin monta testiä, että jotain siellä on pakosti ollu.

Huomen otetaan istukkahormooniarvo ja sit kait aletaan metsästämään alkota jostain.. mut sitäkin epäilen, ei mitään kipuja tai mitään ole..

Helpottavaa on se, että kaavintaa en nyt joudu, ko ei ole mitään kaavittavaa.

Olen (olin) rv 6+3 raskaana, viikko(5+3) sitten (ma) tuli pyyhittäessä paperiin verta, sen jälkeen ei mtn vuotoa, ei hyytymiä tmv ja digi näytti raskaana 2-3.

Pe digi näytti raskaana 1-2 (viikkoa hedelmöityksestä).

Tänään , gyne ultras, ja kohtu oli TYHJÄ mihin se tavara on hävinny, kun ei poiskaan ole vuotanu. Ei kipua, ei vuotoja, testi plussaa..

what:O

mitäs jos niitä ufoja ei ees kiinnosta olla meidän kanssa ollaan niitten mielestä rumia.

Ufo huumoria! SE oli tuulimuna!

Mä intän, ja se on ärsyttävää.. Mutta ainakin viimeksi mulla oli tyhjä sikiöpussi siellä kohdussa kun oli tuulimuna raskaus, nyt kohtu oli tyhjä, siellä ei ollut mtn ylimäärästä.

Ja en usko, että siinä paperissa olevalla veriviirulla oli mtn sikiöpussia, kun viimeksikin tuli sellanen reilun kananmunan kokonen hyytymä, joka todennäkösesti oli se pussukka.

Yhteistyössä