Varmaan kiva siivo työpäivän päätteeksi :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:onneks en oo siel töis
juu-u.. itse oon samalla työnantajalla mutta toinen kaupunki..Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:Varmaan kiva siivo työpäivän päätteeksi :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:onneks en oo siel töis
ja sovittamaan ei pääse kukaan ja sit ne ostoskärrytkin pitää tunkea vielä lisäksi sinne kauppaan jne.Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:juu-u.. itse oon samalla työnantajalla mutta toinen kaupunki..Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:Varmaan kiva siivo työpäivän päätteeksi :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:onneks en oo siel töis
huh huh.. sieluni silmin kuvittelen sitä ryysistä, ihmiset sotkee ja sovarit pursuaa tavaraa ja kaikki kiukkuaa, jonot liian pitkät ja tavara loppuu kesken ja ja ja ja...
Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:ja sovittamaan ei pääse kukaan ja sit ne ostoskärrytkin pitää tunkea vielä lisäksi sinne kauppaan jne.Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:juu-u.. itse oon samalla työnantajalla mutta toinen kaupunki..Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:Varmaan kiva siivo työpäivän päätteeksi :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:onneks en oo siel töis
huh huh.. sieluni silmin kuvittelen sitä ryysistä, ihmiset sotkee ja sovarit pursuaa tavaraa ja kaikki kiukkuaa, jonot liian pitkät ja tavara loppuu kesken ja ja ja ja...
Ihan kiva pysyä tänään kotona
Juhuuu?Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:Siellä siis avattu H&M.. Onko hyviäkin avajaistarjouksia?
En teidä kyllä yhtään minkälaisia tarjouksia on. Mene katsoonAlkuperäinen kirjoittaja Lipton^:Juhuuu?Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:Siellä siis avattu H&M.. Onko hyviäkin avajaistarjouksia?
*prumprum rumrum*