Jonathaneja ei enää meille tule

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuo tähti-jonathan on meidän kohdalla aivan susi. Jalkalenkit poksuvat saman tien irti, ja haalarin päällimmäinen kangas meni pesussa aivan ryppyiseksi. Kuulemma silittämällä pitäisi oieta. En ole kyllä aiemmin kuullut, että haalareita pitäisi silittää. Meille ei enää Jonathania osteta..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo tähti-jonathan on meidän kohdalla aivan susi. Jalkalenkit poksuvat saman tien irti, ja haalarin päällimmäinen kangas meni pesussa aivan ryppyiseksi. Kuulemma silittämällä pitäisi oieta. En ole kyllä aiemmin kuullut, että haalareita pitäisi silittää. Meille ei enää Jonathania osteta..

Eikö tästä ole ollut puhetta, että nuo viime vuoden tähti Jonathanit on olleet virheelllisiä. Saatte uuden tai rahat takaisin, vai miten se meni??

No näin olettaisin minäkin että tuote on viallinen.

Mutta mua kiinnostaa, että olenko mä "velvollinen" silittämään sen haalarin, vai voinko vaatia suoraan uutta tilalle? En tosiaan ole koskaan kuullut että toppahaalaria pitäisi silittää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No näin olettaisin minäkin että tuote on viallinen.

Mutta mua kiinnostaa, että olenko mä "velvollinen" silittämään sen haalarin, vai voinko vaatia suoraan uutta tilalle? En tosiaan ole koskaan kuullut että toppahaalaria pitäisi silittää.

Et todellakaan ole velvollinen silittämään!

Yhteistyössä