Jonathan vk-haalari (Classic tai Tähti) - kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kevät mielessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kevät mielessä

Vieras
Olisko kokemuksia ko. välikausihaalarista? Onko kestävä ja vettä hylkivä? Mietin ostaisinko Jonathan-haalarin uutena vai jonkun Reimatecin, jos löytäisi hyväkuntoisen käytetyn? Hakusessa olisi kohtuuhintainen mutta kuitenkin hyvä (onkohan mahdollinen yhtälö) haalari 3-vuotiaalle. Mielellään otetaan vinkkejä vastaan hyväksi havaituista kohtuuhintaisista merkeistä. :)

Mä oon kans lukenu että tähtijonathanin pitäis kestää vettä ja ostin yhden sellaisen mutta vettä tuli läpi takamuksesta jo ennen ensimmäistä pesua. Lapsi tosin laski läpimärkää liukumäkeä joten siinä tietty haalari on kovilla.
Tai sitten meillä on joku maanantaikappale.

Käytetyistä haalareista reimatecit on aina pitäny vettä, muut jostain syystä ei, esim ticketit yms on päästäneet veden läpi. Ehkä meillä on ollu huonoa tuuria.

Kiitos paljon vastauksista! Ja kiitos Veera vinkistä, Pitääpä tsekata Kappahlin haalarit myös. :) Olisko vielä kokemuksia Jonathanista tai muista merkeistä?

Tähti on toiminut monena keväänä, jopa lätäkössä istumista. Täksi kevääksi ostin classikin päikkäriin, saas nähä. Usein kyllä laittaavat kurikset päälle joten uskon että tuollakin pärjätään :) Äiti on vähän laiska kotona vaan pukemaan kuriksia. Tähti housut ja takki on viime syksyltä.

Meillä on kyllä ollut reimatecciä, lassietecciä, tähti jonathania, remua ja kaikki on toiminut hyvin :) en valita

[QUOTE="Sadie";29646417]Mä vannon reimatecin nimeen :)[/QUOTE]

Reimatecit ovat kyllä hyviä, meilläkin hyviä kokemuksia niistä. Jos löytyisi joku hyväkuntoinen ja kohtuuhintainen käytettynä, niin sellaisen ostaisi mielellään. Tosi vähän näyttää tällä hetkellä vaan olevan vk-haalareita meidän kirppiksillä. Olenkohan kerrankin liian aikaisin haalariostoksilla (yleensä aina myöhässä). :)

Tähti on toiminut monena keväänä, jopa lätäkössä istumista. Täksi kevääksi ostin classikin päikkäriin, saas nähä. Usein kyllä laittaavat kurikset päälle joten uskon että tuollakin pärjätään :) Äiti on vähän laiska kotona vaan pukemaan kuriksia. Tähti housut ja takki on viime syksyltä.

Meillä on kyllä ollut reimatecciä, lassietecciä, tähti jonathania, remua ja kaikki on toiminut hyvin :) en valita

Kiva kuulla hyviä kokemuksia Tähti-haalarista! Mäkin oon kovin laiska kuriksien kanssa, sen vuoksi olis kiva löytää mahd vedenpitävä. :)

Mä olen vannonut Joonatanin nimeen monen monta vuotta ovat ihan parhaita ja meillä kestänyt ja pitänyt vettä todella hyvin. Mä en sit taasen pidä reimaa mitenkään hyvänä.. ja Myös Remun olen hyväksi havainnut :)

Mä äske vilkasin noita Jonathanin haalareita ja tota noinniin.. Olinkihan mä vähä vääräs paikas? Muutama hassu (ei niin kovin nätti) vaihtoehto.. Olikoha ne tosiaa kaikki tos?

Kiva kuulla! Niissä taitaa olla hinta laatusuhde käsittääkseni aika kohdallaan (omaa kokemusta ei siis vielä ole, mutta tällaisen kuvan olen saanut). Remusta on meilläkin hyviä kokemuksia, Reimastakin kyllä myös. Pitäisi ensi viikolla ehtiä kierrokselle lastenkirppiksille ja kauppoihin, taitaa tulla nimittäin aika lämpimät säät ensi viikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevät mielessä;29651550:
Kiva kuulla! Niissä taitaa olla hinta laatusuhde käsittääkseni aika kohdallaan (omaa kokemusta ei siis vielä ole, mutta tällaisen kuvan olen saanut). Remusta on meilläkin hyviä kokemuksia, Reimastakin kyllä myös. Pitäisi ensi viikolla ehtiä kierrokselle lastenkirppiksille ja kauppoihin, taitaa tulla nimittäin aika lämpimät säät ensi viikolla.

Ja tosiaan, en mäkään löytänyt kovin monia värivaihtoehtoja, mutta pitää katsoa löytyykö niistä sopiva.

Yhteistyössä