jonathan välikausihaalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minttu"

Vieras
Jesper ja juniori liikkeissä hiljattain käyneet,paljonko maksaa jonathan classic välikausihaalari? onko paha hinta jos saan viidelläkympillä uuden haalarin? ei oo aiempaa tietoa haalareista eikä hinnoistakaan,onko hyviä haalareita?

Meillä pojalla 74cm Jonathan vkhaalari ja on ollu hyvä. Tosin ei kulutusta ole tarvinnut juuri kestää kun ei ole ulkona konttailtu sillä. Reilua kokoa kuitenkin on.

Mä kävin justiin eilen jesper juniorissa, enkä siellä mitään välikausipukuja nähnyt. Minkänäköisiä ne on? Näin ainoastaan niitä toppapukuja missä on fleecevuori.

[QUOTE="vieras";25670489]Mä kävin justiin eilen jesper juniorissa, enkä siellä mitään välikausipukuja nähnyt. Minkänäköisiä ne on? Näin ainoastaan niitä toppapukuja missä on fleecevuori.[/QUOTE]

Luulisi niiden olevan jo myynnissä,kun ainakin jesper ja juniorin kotisivuilla kevät uutuudet ovat..Käyppä katsomas heidän kotisivuilla

Mä ostasin kyllä tähtiJOnathanin, koska se pitää vettä. Classic ei pidä. Riippuu tietty käytöstä, mutta tähtipuvun kanssa ei meillä ole kuriksia tarvinnut. Ellei nyt joskus ole halunnut suurimpia rapoja tarttumasta.

Onhan classicissa vesipilari sentään 5000, eli pitää kyllä sekin jonkin verran vettä. Siis jos alkaa kesken ulkoilun sataa, niin ei lapsi läpi kastu, mutta lätäkköön ei kannata istua...Minun mielestä noi koot pitää aika hyvin paikkaansa, ei ainakaan reilua kokoa ole:)

Yhteistyössä