Jonathan toppahaalarit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "daa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lapsella ollut pari Jonathania ja hyviä ovat olleet.:)
Kiertelin monet kaupat etsimässä mieleistä talvihaalaria meidän 2-vuotiaalle ja päädyin tänä talvena Lassien g-techiin, oli pirteä kuosi ja sopiva hinta, 60€.
Alesta saatan ostaa sitten toisen. Vaikka olis kuinka kivoja ja vähän erikoisempia niin en kertakaikkiaan halua maksaa yhdestä vaatekappeleesta yli sataa euroa. (ticketit, cupcaket sun muut kun maksavat melkoisesti)

tähti haalarista kokemus ja mielestäni tosi hyvä oli (samoin tähti vk-housuista ja hanskoista ja neki tosi hyvä). (ostin myös tähti+ toppahanskat juuri ja lämpimät ovat)
Perusjonathanin vesipilari ei kait oo pajlon. Jesperjunior.fi sivulta varmaan löytyy lisätietoa.

toppahaalari oli pojalla viime talvena. Pojan pituus +2:ssa ja paino +1:ssä oli haalari aika kapoinen eli oikein fleecehaalari mahtunut alle. ELi suosittelen hoikille (poikani tuolloin 1,5 eli taaperopyöreyttä)

Tytöllä 3v. oli viime talvena Jonathanin cordura haalari. En ollut tyytyväinen. Malli oli säkkimäinen, ja kangas ei pitänyt odotetusti vettä. Tein puvusta kylläkin reklamaation ja haalari korvattiin uudella (juuri tuo vedenpitävyys syynä). Aiemmat Jonathan kokemukset olleet tosi hyviä.

Muoks. Jatkan vielä että Remu ei ole ikinä tuottanut pettymystä.

[QUOTE="vieras";25069560]Lapsella ollut pari Jonathania ja hyviä ovat olleet.:)
Kiertelin monet kaupat etsimässä mieleistä talvihaalaria meidän 2-vuotiaalle ja päädyin tänä talvena Lassien g-techiin, oli pirteä kuosi ja sopiva hinta, 60€.
Alesta saatan ostaa sitten toisen. Vaikka olis kuinka kivoja ja vähän erikoisempia niin en kertakaikkiaan halua maksaa yhdestä vaatekappeleesta yli sataa euroa. (ticketit, cupcaket sun muut kun maksavat melkoisesti)[/QUOTE]

Niissä ticketeissä ja muissa suosituissa on vaan ihan toisenlainen jälleenmyyntiarvo kuin esim. jonathanin puvuissa tai vaikka reimatecissä. Uutena ostetusta saa vuoden päästä melkein omansa takaisin. Käytettynä ostetusta saattaa joskus saada enemmän takaisin, kuin mitä on itse maksanut (huutiksessa). Mä olen yrittänyt myydä uutta jonathanin toppahaalaria jo pari kuukautta, mutta ei sitä kukaan halua, vaikka halvalla lähtisi. Käytetyistä ticketeistä maksetaan kaksi kertaa isompia hintoja.

remu travallen lapulliset uudet toppahaalri housut eivätkä mene mitenkään kaupaksi nähtävästi
(vaik 21 hv ja allekin möisin), yhdet oli meillä kauppa/lkylä/lyhyt ulkoilu housuina viime talvena ja hyvin pitivät vettä (travallen outletissa hinta niille 34).

Tulin itse siihen tulokseen että jokaiselle haalarille on oma kannattajakuntansa. Enempi kannattaa miettiä onko lapsi hoikka/tukeva vai onko vilukissa tms.

Meillä on ollut ekana talvena reimatec minitec vauvahaalari/pussi, lenne toppahousut+hm toppatakki,
tOKANA: TähtiJonahtan haalari (uutena ostin alesta hyvin sai myytyä), lassietec haalari (käytettynä, kirppiksellä sain vielä 8 e vaikka kahden käyttämä), Reimatec, Lassie g-tech (viime talvena). Mimymo toppatakki oli ja siitä pidin kun oli ohut mutta lämmin (thinsulate vuori ja niin nähtävästi ticketissäkin on), se meni huutiksessa hyvin kaupaksi. Sen kannssa oli siis travalle remun henkselitoppahousut.

Tänä alkutalvena/lumettomana on Remun vanha toppahaalari (kummipojalta saatu käytetty) nyt käytössä jos en jaksa välipukuja pukea
reima kiddo haalari (kaverilta ostettuna kuulema tosi lämmin puku vs. perus reimatec) ja ticketin uusi puku (odottaa kunnon talvea) eli siitä tulee eka kokemus. Lisäksi on reimatec toppatakki ja housut 2-osapukuna (+etirellin toppatakki):

eli 2,5-v aikana tämän verran on kokemusta eri merkeistä.

En vielä vannon mihinkään merkkiin , tiedän vain sen että jotkut esim. Lenne ja lassie g-tech ainakin ovat liian kapoisia merkkejä meidän pojalle. Lämpöä onneksi saa tarvittaessa lisää eri kerroksilla.
Eri asia vaan jaksaako tahtotaaperon kanssa taistella ;)

(ruskovilla ja kivat villahaalreista olen tykännyt, fleecehaalarit on jääneet vähälle käytölle)

mä en osta enää muuta kuin Jonathaneja. Aivan huippuja.

Ne ommellaan kaukoidässä, ihan niin kuin muutkin haalarit. Ja firma tuottaa voittoa. Laskekaa siitä kuinka paljon enemmän voittoa ne samassa hikipajassa tehdyt reimatekit tuottaa. Eli maksetaan nimestä.

Haalareitten laadussa ei ole ollut moittimista. Hanskat ja lakit ei ole niin hyviä.

Yhteistyössä