jonathan haalarista kysymys!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ottaisin ehdottomasti vauvamallin haalarin kaksivuotiaalle.
On tilavampi taapertajalle, mahtuu enemmän villaa ja fleeceä alle, ja näyttää söpömmältä kuin vyötärönauhalliset mallit :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei vältsisti tartte olla se tähti, ihan se perushaalari (kosteussuojattu) kestää paremmin ja about kympin edullisempi.

Mä taas laittaisin kympin enemmän ja ostaisin Jonathanin cordura haalarin. Aivan loistavasti pitää vettä ja kulutusta :)

Ja minäkin ostaisin 2vuotaalle sen normaali-mallisen :)

juu on kivemmat värit, mutta jostain syystä saumat on pettäny... siinä ei paljo kivat värit auta ;) tarviiko 2v. vielä sen puukonkestävän haalarin? ei meillä ainakaan... toivottavasti ;) ehkä 3 vuotiaalle sitte se cordura.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu on kivemmat värit, mutta jostain syystä saumat on pettäny... siinä ei paljo kivat värit auta ;) tarviiko 2v. vielä sen puukonkestävän haalarin? ei meillä ainakaan... toivottavasti ;) ehkä 3 vuotiaalle sitte se cordura.

Minun 2veella oli viime talvena toi cordura ja hyvä oli! Poika on kova liikkumaan ja haalari kestin hyvin maassa pyörimiset ja pyyllymäet ei-niin-lumisilta rinteiltä (eli lähinnä jäätä ja pikkukiviä :).

Meillä on 2vuotiaalla ollut vielä vauvamallisia haalareita, koska on söpö niissä. Ja viimeinen kerta, kun moisia voi käyttää. Corduraa meillä on tarvinnut vasta 4vuotias. Riippuu toki lapsesta ja leikkipaikoista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onko noi haalarit reilun kokosia?

Minustakin suht kokoaan vastaavia. Meillä poika oli viime talvena 98cm ja ostin 104cm haalarin. Oli reilu, mutta hyvin pääsi liikkumaan. Nyt on poika 107cm ja käyttää vielä sitä viimetalvista haalaria. Tosin, se alkaa olla pikkuhilja nafti.

Minusta taas ovat aika reiluja. Tai niinkuin haalarit nyt kai aina.
Meillä on 1 vee 9 kk pojalla nyt 86 cm Jonathan sitä vauva mallia. On aika passeli.
92 senttisen olen ostanut jo sitä ei vauvamallia.
:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli ny meiän poju käyttää 86cm,ni ens talvena toi 92cm oes sopiva..luulisin

Mä luulisin, että 98 cm...Jos lapsella on nyt 86 cm vaatteet, niin kesällä käyttänee 92-senttisiä, ja ensi talvena 98-senttisiä.
Tai meillä ainakin on molempien kanssa mennyt niin, että jos talvihaalari on 86 cm, on välikausihaalari 92 cm ja talvihaalari 98 cm.

Yhteistyössä