Jonathan haalareista

  • Viestiketjun aloittaja "elli"
  • Ensimmäinen viesti
Ainakin se Jonathanin tähti haalarin baby malli oli todella reilu. Viime talven oli käytössä 80 cm kokoinen ja poika oli kuitenkin keväällä jo jotain 84 cm eikä ollut yhtään lahkeet tai hihatkaan lyhyet.
 
Mulla on nyt 80cm pitkällä pojalla 86cm:n kokoinen haalari ja on todella reilun kokoinen. Silti ottaisin tilanteessasi tyttärellesi tuon 98cm kokoisen niin ei tarttis keväällä heti olla ostamassa uutta.
 
Ostin tytölle sen cordura-haalarin, tyttö käyttää vaatekokoa 98-104, ja ostin 104 kokoisen. Hirmu iso on, veikkaan että keväällä käyttökelpoinen :/

Ostaisin sinuna kokoa 92, ja tarvittaessa tammialesta kokoa suuremman, veikkaan kyllä että 92 menee koko talven.
 
"vieras"
Meillä pojalla välikausihaalari kokoa 92 ja poika on noin 93 senttiä pitkä, puku on nyt just passeli(babymallin puku) Tytöllä cordura vk-haalari kokoa 98 ja on ihan justiinsa oikean kokoinen nyt, tyttö käyttää muuten kokoa 110-116
 
"elli"
mutta mittojen perusteella se 92cm on melkein samankokoinen kun tuo 86cm, eli se olisi melkein heti pieni. mutta hukkuuko siihen 98cm sitten?!...
äh, hitsi kun on vaikeeta kun ei pääse sovittamaan...
 
[QUOTE="elli";22169811]mutta mittojen perusteella se 92cm on melkein samankokoinen kun tuo 86cm, eli se olisi melkein heti pieni. mutta hukkuuko siihen 98cm sitten?!...
äh, hitsi kun on vaikeeta kun ei pääse sovittamaan...[/QUOTE]

mä vertasin just liikkeessä 86 ja 92 kokosia ja kyllä niissä oli iso ero minusta ,oli mitat mitkä oli :)
 
"elli"
[QUOTE="Lissu";22169937]Jonathania olen paljon käyttänyt ja sanoisin että 92 olisi nyt sopiva tai vähän reilukin. Mutta jos on tarkoitus keväälläkin mahtua niin sitten pitänee olla 98.[/QUOTE]

no mieluiten, että menis koko talven
 
"Lissu"
[QUOTE="elli";22169954]no mieluiten, että menis koko talven[/QUOTE]

Ai mä luulin että puvut vk-haalarista mutta puhuitkin toppapuvusta. No ottaisin silti varmaan 98, kun allekin pitää mahtua ja muuten on kyllä keväämmällä pieni. Alkuun on varmaan aika iso mutta vielähän mennäänkin vk-haalareilla.
 

Yhteistyössä