K
keskonen tai vauva
Vieras
Meidän esikko on vasta pieni kurttuinen vauveli ja ajatuksena olisi hänelle ensin vähän opastaa elämää ja maailmaa yleensä, ennenkuin alamme kakkosta suunnitteleemaan. Eli vuosi tai puoli ainakin.
Neiti ylitti vastikään lasketun aikansa, ja sai nimekseen Erin :heart:
Lausuja päättää lausumuismuodon, mutta meille se on Eerin.
Minä olin suunnittelut vauvalle monta monituista nimeä valmiiksi
Olen alkanut kivojen nimien kirjoittamisen joskus ala-asteella perusruutuvihkoon. Aina kun kivan nimen kuulin niin kirjasin sen sinne. Ne on kaikki edelleen tallessa, mutta uudessa vihkossa. Osasta en tykkää enää yhtään, kuten siitä ensimmäisestä, jonka kirjoitin, eli Maitta. Mutta jos minä siitä rupean joskus tykkäämään?
Nuo otsikon nimet on kirjoitettu kaikki ehkä ollessani 5-7 luokalla.
Erinin nimeä suunnitellessani törmäsin noihin. Erinin nimeen nappasin Monan tuosta sarjasta, mutta muut jäi mietityttämään. Olisiko kiva antaa tytölle nimeksi Ona tai pojalle Jona? Tai Nona? Ei siis kaikkia samaan perheeseen, vaan joku noista..
P.S. Tytön kokonimi on Erin Mona Chantal
Mies on ranskalainen, joten aattelin sen sitten huomioida viimeisessä nimessä. Mun vihkosta ei löytynyt kuin kaksi ranskalaistyylistä...
Ja pitkän linjan mukaan toiset nimet annan tuosta vihkosta. Erinkin oli siellä, pari vuotta sitten raapustin senkin.
Neiti ylitti vastikään lasketun aikansa, ja sai nimekseen Erin :heart:
Lausuja päättää lausumuismuodon, mutta meille se on Eerin.
Minä olin suunnittelut vauvalle monta monituista nimeä valmiiksi
Nuo otsikon nimet on kirjoitettu kaikki ehkä ollessani 5-7 luokalla.
Erinin nimeä suunnitellessani törmäsin noihin. Erinin nimeen nappasin Monan tuosta sarjasta, mutta muut jäi mietityttämään. Olisiko kiva antaa tytölle nimeksi Ona tai pojalle Jona? Tai Nona? Ei siis kaikkia samaan perheeseen, vaan joku noista..
P.S. Tytön kokonimi on Erin Mona Chantal
Mies on ranskalainen, joten aattelin sen sitten huomioida viimeisessä nimessä. Mun vihkosta ei löytynyt kuin kaksi ranskalaistyylistä...
Ja pitkän linjan mukaan toiset nimet annan tuosta vihkosta. Erinkin oli siellä, pari vuotta sitten raapustin senkin.