Jollakin menee tänään hermot..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saa valittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saa valittaa

Vieras
Mies lähti iltavuoroon,eli tulee joskus 9 aik.Koko päivä tässä nyt sitten oleilla kolmen kanssa(5,2 ja 8kk).Ja tällä 2veellä aivan älytön uhma,että kaikesta tapellaan..Ääk!Vauva taas menee joka paikkaan ja koko ajan saa olla vahtaamassa,että mitäs nyt..

Eikä päivää helpota se,ettei meillä ole autoa/ajaokorttiakaan,että voisi kyläillä jossakin tai muuta.Tässä vain pyöritään..Anoppila on tuossa mutkan takana,mut eipä heitä kiinnosta meillä tietenkään nyt käydä tai hakea isompia kylään..

Vali,vali...Mikä teitä riepoo tässä päivässä?

Minäkin oon koko päivän yksin muksujen (kylläkin jo 5 ja 7v) kanssa, kun mies meni töihin klo 10 ja tulee yöllä klo 02 jälkeen. Rasittaa tuo jatkuva ulos-sisälle ramppaaminen ja muksujen keskinäiset tappleut. Mulla on auto ja korttikin mut nyt on rahat sen verran vähänä et ei viitsi lähtä kaupungillekaan pyörimään. Jotenkin tämmöiset päivät saa onneksi kulumaan. Mut tiedän tunteen kun koko päivän on yksin muksujen kanssa. Varsinkin kun ne on noin pieniä ku sulla. Esikoinen oli 2v ja toinen oli vauva kun mies alkoi yrittäjäksi, eipä paljon kotona näkynyt. Koita jaksaa, olen hengessä mukana...

aina ei tajua näitä jotka "vääntää" pienellä ikäerolla tenavia ja useamman niin sit marissaan kun niitä pitää ITSE hoitaakkin. Miksi ne isovanhemmat niitä nyt otakkaan ja automaattisesti ajatellaan et tottakai isovanhempien KUULUU auttaa hoitamisessa.
Ei kaikki ole tälläsia valittajia mutta valitettavati näitä on muutama joukossa.
Ne on teidän lapsia ja TEIDÄN niitä kuulu itse hoitaakkin. Ne ovat ihan teidän lapsia.
Itse kuuluisin varmasti näihin marisijoihin jos olisin vääntänyt useamman melkeen perä jälkeen. Myönnän suosiolla mutta siksi kun sen tiedostan en tee enempää kuin tän yhden joka täs jaloissa pyörii ja on silti niin rakas vaikka välillä vaativa onkin. nim. sterilisaatioon menossa.
P.askaa varmasti saan niskaan mutta keikkea en vaan ymmärrä eikä mun tarvii ymmärtää.

Yhteistyössä